با 4 میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟/جدیدترین قیمت آپارتمان در پایتخت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طی سال‌های اخیر و به خصوص چند ماه گذشته قیمت آپارتمان در تهران با افزایش جهشی و ناگهانی روبرو بوده است. اگرچه این شرایط خریداران خاص خود را دارد، اما برخی به چشم سرمایه‌گذاری وارد بازار مسکن می‌شوند. در این میان با حدود 4 میلیارد تومان در مناطق مختلف تهران می‌توان نسبت به خرید خانه اقدام کرد. با این حال بیشتر آپارتمان‌های 4 میلیاردی در مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی متمرکز هستند.

کاماپرس، طی این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 4 میلیاردی را معرفی می‌کند:

*به عنوان نمونه آپارتمان 62 متری با 2 خواب و دارای آسانسور و پارکینگ، متری۶۴ میلیون و 516 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد بالکن دار سال 94 در محله یاخچی آباد واقع شده است.

قیمت آپارتمان در شرق تهران

*آپارتمانی 60 متری و دو خوابه در شرق تهران، متری 66 میلیون و 666 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد سال ساخت 86 در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه در منطقه نارمک واقع شده است.

*آپارتمان 54 متری در جوادیه تهرانپارس بلوار ناهیدی، به قیمت متری ۷۴ میلیون و ۷۴ هزار تومان آگهی شده است. واحد مذکور در طبقه ۴ از یک ساختمان ۵ طبقه ساخته شده در سال 90، واقع شده که پارکینگ ندارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*یک آپارتمان۵۱ متری تک خواب در خیابان فرجام منطقه نارمک، متری 78 میلیون و 431 هزار تومان قیمت دارد. این واحد سال ساخت 84 در طبق آخر یک  ساختمان ۵ طبقه واقع شده و دسترسی خوبی به ایستگاه‌های مترو و BRT دارد.

خرید خانه در تهران-کاماپرس

قیمت آپارتمان در مرکز تهران

*قیمت آپارتمان 2 خوابه با متراژ ۶۷ متر در منطقه جیحون، حدودا متری 59 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه دوم ساختمان 5 طبقه قرار دارد.

*واحد ۶۰ متری یک خوابه در منطقه دامپزشکی بلوار آیت الله سعیدی که در سال 89 ساخته شده، ۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان به فروش می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*قیمت آپارتمان 72 متری در خیابان شبیری منطقه آزادی با 10 متر انباری، متری ۵۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان تعیین شده است. این واحد ساخته شده در سال 92 در طبقه سوم آپارتمانی 5 طبقه واقع شده است. واحد مذکور آسانسورو انباری داشته ولی پارکینگ ندارد.

*در مورد دیگری قیمت آپارتمان 59 متری حدودا 68 میلیون تومان به ازای هر متر قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان 4 طبقه سال ۸۴ در بلوار منطقه فردوس ساخته شده است.

*یک آپارتمان ۴۴ متری یک خواب در منطقه قلهک که در سال ۸۱ ساخته شده، با قیمت هر متر ۹۰ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که در طبقه همکف واقع شده، دسترسی خوبی به مترو دارد.

انتهای پیام

 

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “با 4 میلیارد کجای تهران خانه بخریم؟/جدیدترین قیمت آپارتمان در پایتخت

  1. maryambakhshi گفته:

    ماشالا الان با این قیمت هایی که بازار مسکن داره اگر بخوای یک محله خوب خونه بخری که نسبی امنیت و آرامش داشته باشه باید بالای 4 میلیار داشته باشی

  2. ناشناس گفته:

    پارسال همین موقع صحبت سر این بود با یک میلیارد و پانصد میلیون کجا میشه خونه خرید با بیست در صد اضافه حقوق جبران جبران شصد هفتاد در صدی گرانی خانه بیش از پنجاه سال طول میکشه هیچ کس ودر هیچ مقاله‌ای صحبتی واعتراضی نمیشه که آخه چطوری وپس از چند سال میشه یک مسکن وسر پناه سی چهل سال ساخت در جنوبی ترین منطقه شهر خرید این اشخاصی که خرید میکنند یا اشتراکی یا از قبل مسکن داشته وبا اندوخته قبلی واحد بزرگتر خریده یا ارثی به آنها منتقل شده والا با این حقوق ها و این قیمت‌ها کسی خونه بخر نیست شما هم هی مقاله تکراری بزار و سال دیگه بگو با ده میلیارد کجا میشه خانه خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز