جدیدترین قیمت رهن کامل آپارتمان در شهرک غرب

ویژگی‌هایی همچون شهرسازی مدرن، خیابان کشی عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، امکانات رفاهی و درمانی و دسترسی سریع و مطلوب به بزرگراه‌ها شهرک غرب را به یکی از پرمعامله‌ترین محلات تهران تبدیل کرده است. قیمت رهن کامل آپارتمان 100 متری در شهرک غرب بسته به سن بنا و امکانات از حدود 900 میلیون تومان آغاز می‌شود.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت رهن کامل آپارتمان‌های 100 متری در شهرک غرب می‌پردازد.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 100 متری در خیابان سپهر ساخت سال 84 899 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمانی 4 طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

بیشتر بخوانید:

*قیمت رهن کامل آپارتمان دیگری 900 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد بازسازی شده، ساخت سال 88 بوده و در طبقه چهارم ساختمانی در بلوار دریا قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

*برای رهن آپارتمانی ساخت سال 85 با دو اتاق خواب، ودیعه 950 میلیون تومانی تعیین شده است. این واحدبازسازی شده، در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه واقع شده و آسانسور ندارد.

*آپارتمانی ساخت سال 95 با 2 اتاق خواب، با ودیعه 1 میلیارد و 475 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دسترسی سریع به اتوبان یادگار امام و نیایش و همچنین مراکز خرید، خدماتی و اداری منطقه دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 100 متری 2 خوابه در شهرک غرب حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد که سال 94 ساخته شده در طبقه سوم یک ساختمان 6 طبقه تکواحدی واقع شده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی، درمانی و بزرگراه‌ها دارد.

قیمت رهن کامل آپارتمان نوساز در شهرک غرب

*قیمت رهن کامل آپارتمان نوساز 100 متری در شهرک غرب، 2 میلیارد آگهی شده است. این واحد در طبقه اول ساختمان 8 طبقه واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز