جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر / تیرماه 1403

ژیوار

مناطق غربی تهران، معمولا مناطقی هستند که در سال‌های اخیر، به دلیل ساخت‌وسازهای بسیار، جوان شده‌اند و تعداد زیادی از ساختمان‌های آن عمر چندانی ندارند. ساکنانِ آن نیز معمولا به دلیل امکاناتِ بیشتر این مناطق نسبت به سایر محله‌های تهران و خیابان‌های عریض و مراکز خدماتی و تفریحی جدیدی که در آن وجود دارد، در آن ساکن شده‌اند. در این میان اما محله‌ «تهرانسر» یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های تهران است و می‌گویند بسیاری از زمین‌های این منطقه متعلق به یکی از نوادگان ناصرالدین‌شاه با نامِ «فرمانفرما» بوده که بعدتر توسط مردی با نامِ «خلیل معنوی» خریداری شده است و هنوز سندهای منقوله‌داری در این منطق وجود دارد که در آن «اراضی سلیمان خانه» درج شده است.

حالا اگر دنبالِ خرید خانه‌ای صد متری برای خرید می‌گردید و گمان می‌کنید بودجه‌تان به صد متر خانه نمی‌رسد، می‌توانید به «تهرانسر» به عنوان یک گزینه‌ی خوب فکر کنید.

*یک خانه‌ی نوساز در تهرانسر که داری امکاناتی چون پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن است و از همه مهم‌تر دیوار مشترکی با واحدهای دیگر ندارد، 7 میلیارد و 800 تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر هم بودجه‌تان کافی نیست، می‌توانید خانه را برای یک سال به مبلغ یک میلیارد تومان رهن بدهید.

*خانه‌ای ده ساله اما در این منطقه  6 میلیارد و 400 میلیون تومان است. در آگهی این خانه درج شده است که خانه به شکل کامل نورگیر است و دارای تمامی امکانات و نمای سالن آن به بلواری سرسبز ختم می‌شود. این خانه به خاطر نیاز مالک به پول، زیر قیمت فروخته می‌شود.

*آگهی دیگری در این منطقه می‌گوید که به خاطرِ خرید سوله توسط مالک و عجله‌ی او برای فروش واحدش، می‌خواهد خانه‌ای کلید نخورده را 8 میلیارد و 800 میلیون تومان بفروشد. این خانه نورگیر و دارای تمامی امکانات چون پارکینگ، انباری، آسانسور و … است.

دریان سفر امید

*اما اگر علاقه دارید ساکنِ مجمتعی باشید که امکانات هتلینگ دارد، می‌توانید با 8 میلیارد تومان واحدی در یکی از برج‌های تازه تاسیس تهرانسر بخرید و صاحب امکاناتی چون لابی مجلل، سالن اجتماعات، اتاق سلامت، سالن ورزشی و بدنسازی، مهدکودک، خشک شویی، حمام ترکی، سینما سه بعدی، کتابخانه و فضای بازی کودکان شوید.

در این برج کارواش، دستگاه خودپرداز، کافی‌شاپ و هایپر با ارسال رایگان برای ساکنین نیز وجود دارد.

*از آن طرف یک خانه‌ی ویلایی سه طبقه‌ی صد متری با متراژ زمین 140 متری، 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه از دو طرف موقعیت دارد و دارای سه طبقه مجزا و سند تک برگ است و همسایه‌ها همگی موافق تجمیع هستند. مالک گفته است که این قیمت قابلِ گرفتن تخفیف هم هست. به نظر می‌رسد این خانه، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورملک رادار
نهال گشت
آهن رویال
سبیت
آریاپی
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز