جدیدترین قیمت آپارتمان زیر 100 متر در فاز 11 پردیس / مرداد 1403

ژیوار

شهر جدید پردیس در نزدیکی تهران فرصت خوبی برای خانه‌دار شدن تهرانی‌ها فراهم کرده است. کسانی که بودجه کمی دارند ولی دنبال خانه خریدن هستند می‌توانند سری به شهر جدید پردیس بزنند تا بتوانند بنا بر بودجه خود صاحب‌ملک شوند.

کاماپرس در این گزارش قیمت خرید آپارتمان در فاز 11 پردیس را بررسی می‌کند.

قیمت آپارتمان در طرح مسکن مهر

شما می‌توانید در مجتمعی 14 طبقه ساخته‌شده در سال 1402 یک واحد آپارتمان 87 متری را به قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان خریداری کنید. این واحد در مجموعه ساختمان‌های مسکن مهر واقع‌شده و 2 اتاق‌خواب دارد. در شهر پردیس بهترین فاز جهت سرمایه‌گذاری می‌تواند همین فاز باشد. شما در این شهر از آب‌وهوای عالی و کوهستانی لذت می‌برید و فاصله زمانی کمی با تهران خواهید داشت. در هر طبقه این ساختمان ۴ واحد بدون دیوار مشترک ساخته‌شده و برای باربری دسترسی به آسانسور مخصوص بار دارید. انباری هم داخل واحد تعبیه‌شده است. این ملک متری 24 میلیون و 137 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت آپارتمان در فاز ۱۱ پردیس

یک واحد آپارتمان 90 متری دوخوابه با 2 سال عمر مفید 2 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک ساخت شرکت بین‌المللی کوزو ترکیه و بسیار نورگیر است. نزدیکی این منطقه به لواسانات باعث ایجاد آب و هوایی عالی شده و موقعیت خوبی برای فرار از شلوغی‌های تهران فراهم کرده است. درب ضد سرقت، پنجره دوجداره و دولاین آسانسور از مزیت‌های خرید این واحد برای شما خواهد بود. انباری در داخل واحد قرارگرفته و پارکینگ و دوربین مداربسته به همراه نگهبانی ۲۴ ساعته نیز دارد. این واحد که در طبقه اول یک برج 15 طبقه واقع شده، به قیمت متری 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شهر پردیس_کاماپرس

دریان سفر امید

قیمت آپارتمان 90 متری در فاز ۱۱ پردیس

در طبقه ۱۲ از آپارتمان 14 طبقه، ملک جنوبی و نوسازی به متراژ 87 مترمربع برای فروش گذاشته‌ شده است. این واحد متری 33 میلیون و 333 هزار تومان قیمت دارد. شما با خرید این ملک می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی در نزدیک تهران انجام دهید. از نکات مهم این واحد وام تسویه شده آن است که دیگر نیازی به پرداخت وام نخواهید داشت. همه امکانات نظیر پارکینگ، انباری و آسانسور هم در اختیار شما خواهد بود. برای خرید این واحد 2 میلیارد و 900 میلیون تومان باید هزینه کنید.

بیشتر بخوانید:

یک واحد آپارتمان 87 متری با دو اتاق‌خواب و نوساز در فاز 11 پردیس برای فروش گذاشته‌شده که با 2 میلیارد و 900 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. این واحد در 11 امین طبقه برجی 14 طبقه قرارگرفته، دارای نگهبانی و درب اختصاصی برای محوطه است. کابینت‌ها نصب‌شده‌اند و همه شیرآلات و سرویس‌ها تکمیل و آماده استفاده هستند. کناف و نورپردازی هالوژن از ویژگی‌های دیگر این واحد است. واحد مذکور همچنین به هود و گاز رومیزی، پکیج و رادیاتور مجهز است.

شهر پردیس_کاماپرس

قیمت آپارتمان با امکانات کامل در پردیس

واحد 87 متری دیگری در فاز ۱۱ پردیس با امکانات کامل که در برج ۱۴ طبقه واقع‌شده است 2 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد همچنین پکیج، شیرآلات، کولرآبی، شوفاژ و کابینت‌های تمیز نیز دارد. این واحد دو سال ساخت و 2 خوابه با نگهبانی و لابی شیک همراه دولاین آسانسور در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این ساختمان آنتن مرکزی نصب‌شده و انباری داخل واحد قرار دارد. برای این واحد باید متری 24 میلیون و 157 هزار تومان هزینه کنید.

در فاز 11 پردیس یک مالک مایل به فروش خانه 87 متری خود به قیمت 2 میلیارد و 990 میلیون تومان است. ملک ساخت سال 1400 بوده و 2 خواب دارد. در طبقه 13 واقع‌شده و ویو آن بسیار عالی است. وام این ملک به‌روز پرداخت‌شده و تنها 24 میلیون باقی‌مانده که شما بعد از تخفیف پای معامله می‌توانید آن را پرداخت کنید. قیمت هر متر این آپارتمان 34 میلیون و 367 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز