جدیدترین فرصت‌ های شغلی در آژانس‌ های گردشگری + میانگین حقوق

استخدام-کاماپرس
ژیوار

این روزها به دنبال افزایش میل به مسافرت‌های داخلی و خارجی فرصت‌های شغلی متفاوتی از تور لیدر تا مشاور گردشگری و کارمند فروش تور ایجاد شده است. برای کار کردن در بازار گردشگری لازم نیست حتما تحصیلات یا سابقه کاری مرتبط داشته باشید بلکه می‌توانید مدتی کارآموزی کنید تا این اولین تجربه شما باشد و پس از اتمام دوره کارآموزی استخدام شوید. میانگین حقوق این مشاغل از حقوق وزارت کار تا ۲۰ میلیون تومان در ماه است که پورسانت فروش تور روی افزایش حقوق شما تأثیر ویژه‌ای دارد.

 کاماپرس در این گزارش به بررسی چند فرصت شغلی گردشگری آگهی شده در سایت‌های کاریابی مختلف می‌پردازد.

فرصت شغلی کارآموزی در آژانس گردشگری 

یک آژانس مسافرتی حوالی خیابان مطهری برای استخدام کارآموز آگهی گذاشته است. در این آگهی آمده است که نیازی به سابقه کار نیست و کارآموز پس از یک ماه به شرط احراز شرایط، با حقوق ثابت، پورسانت و بیمه در شرکت استخدام رسمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کارشناس فروش تور خارجی

این فرصت شغلی توسط یکی از آژانس‌های گردشگری در محدوده پارک وی آگهی شده و حقوق درنظرگرفته شده برای آن ۱۸ میلیون تومان است. 

دریان سفر امید

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و روز پنجشنبه هم ساعت ۱۰ صبح تا دو بعدازظهر است. 

برای این فرصت شغلی، داشتن حداقل دو سال سابقه مرتبط، سابقه کار در آژانس‌های هواپیمایی و آشنایی به زبان انگلیسی ضروری بوده و شما باید کلیه امور مربوط به رزرواسیون هتل و خدمات مسافرتی و تورهای  داخلی و یا خارجی  را انجام دهید. همچنین باید بتوانید با کارگزاران هتل‌های داخلی و یا خارجی به صورت آنلاین و آفلاین ارتباط برقرار کنید و امور مربوط به خدمات گردشگری مانند ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را انجام دهید. 

از مزایای این شغل می‌توان به بیمه خدمات تکمیلی، پورسانت، هدایای مناسبتی و پزشک سازمانی اشاره کرد.

استخدام-کاماپرس

استخدام در الی‌گشت

آژانس گردشگری «الی‌گشت» از آژانس‌های نام‌آشنا و باسابقه‌ای است که اسم آن حداقل یک بار به گوش هر کسی که قصد استفاده از خدمات آژانس‌های گردشگری را داشته، خورده است. این آژانس از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و موقعیت مکانی آن حوالی میدان آرژانتین است. اخیرا «الی‌گشت» آگهی برای استخدام در موقعیت کارشناس فروش تور خارجی، در یکی از سایت‌های کاریابی منتشر کرده است.

شرایط احراز برای استخدام در این موقعیت داشتن دارا بودن حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط، تسلط بر کشورها و پروازها خارجی و فروش تور خارجی و داشتن روابط عمومی بالا است. ساعت کاری این موقعیت شغلی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر و پنجشنبه از ۹ صبح تا دو بعدازظهر است.

در صورت استخدام در این آژانس کارمند می‌تواند علاوه بر حقوق ثابت، بیمه و پورسانت از مزایایی نظیر پاداش، تسهیلات گردشگری و وام سازمانی استفاده کند. 

فرصت استخدام در سفر مارکت

این آژانس گردشگری معروف نیز از سال ۹۱ آغاز به کار کرده است و بین پارک وی و تجریش قرار دارد. برای استخدام در این آژانس با موقعیت شغلی کارشناس فروش تور لازم است حداقل سه سال یا کمتر در این زمینه سابقه کار داشته باشید. در این موقعیت شغلی شما باید بتوانید پکیج‌های تور خارجی و داخلی را بفروشید و تورهای موجود بر روی وب‌سایت و پنلرا از نظر کیفی کنترل کنید و بانک اطلاعاتی از تورها تشکیل دهید.

استخدام به عنوان کارشناس گردشگری سلامت

گردشگری سلامت به معنی جذب گردشگر برای استفاده از خدمات درمانی، پزشکی و زیبایی در کشور است که یک موقعیت شغلی جدید به حساب می‌آید. حقوق این موقعیت شغلی از ۱۸ میلیون تومان شروع می‌شود و شما باید به زبان عربی تسلط کامل داشته باشید و بتوانید به عنوان واسطه با بیمارستان‌ها و بیماران کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنید و پکیج‌های بیمارستان‌ها را به بیماران بفروشید. برای این فرصت شغلی شما باید بین سه تا شش سال در حوزه گردشگری و حداقل دو سال در زمینه گردشگری سلامت فعالیت کرده باشید. 

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتجاب ویژنجابینجاسفرمارکت
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز