جدیدترین شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس
ژیوار

کشور کانادا با داشتن جاذبه‌های شگفت‌انگیز، بناهای تاریخی، طبیعت بکر و دیدنی، جنگل‌های بارانی و سواحل آرام خود به یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری مردم از سراسر دنیا تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که این کشور در سال 2019 پذیرای 32 میلیون گردشگر خارجی بوده است. افراد با اخذ ویزای توریستی کانادا که به آن ویزای ویزیتوری (Visitori Visa) نیز می‌گویند، می‌توانند به کانادا سفر کنند و حداکثر شش ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، ایرانیانی که با هدف اقامت کوتاه مدت به کانادا سفر می‌کنند، نیازمند ویزای توریستی هستند؛ مگر آنکه دارای اقامت دائم یا شهروندی کانادا باشند. گردشگران با هدف گشت‌و‌گذار، درمان بیماری، زایمان، شرکت در دوره‌های آموزشی، حضور در سمینارها، کنفرانس‌ها و امثال آن نیازمند دریافت ویزای توریستی کانادا هستند.

در این گزارش، شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا بررسی شده است.

انواع ویزای توریستی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا براساس هدف از سفر، میزان ورود و میزان اقامت به دو دسته سینگل و مولتی دسته‌بندی می‌شود.

ویزای توریستی سینگل (Single Entry Visa): افراد با دریافت ویزای توریستی سینگل قادر خواهند بود که یک بار و برای مدت مشخص به کانادا سفر کنند و تا زمان پایان اعتبار ویزای خود در آنجا اقامت داشته باشند. در صورتی که فرد از کشور کانادا خارج شود، نمی‌تواند با ویزای قبلی خود برای بار دوم به کانادا سفر کند؛ حتی اگر از میزان اعتبار ویزای او باقی مانده باشد. فرد برای ورود دوباره به کشور کانادا باید برای دریافت ویزای توریستی جدید اقدام کند.

دریان سفر امید

ویزای توریستی مولتی (Multiple Entry Visa): افراد با داشتن این ویزا می‌توانند تا پایان اعتبار ویزا به صورت نامحدود به کانادا سفر کنند و در هر بار ورود به این کشور تا شش ماه در آن اقامت داشته باشند. پس از پایان مدت شش ماه، افراد باید برای چند ساعت کشور کانادا را ترک کنند و با بازگشت دوباره می‌توانند برای شش ماه دیگر در آن اقامت داشته باشند. از آن‌جایی که مدت اعتبار پاسپورت ایرانیان پنج ساله است، این ویزا به عنوان ویزای پنج ساله کانادا نیز شهرت یافته است. مدت زمان اعتبار ویزای مولتی برابر با مدت زمان اعتبار پاسپورت هر شخص خواهد بود.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا

افراد برای ورود به کانادا نیازمند یک پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار و حداقل یک صفحه خالی برای چاپ ویزا هستند. گردشگران باید پیش از سفر، فرم مرتبط با درخواست ویزا را تکمیل کنند. این فرم شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات پاسپورت، سوابق تحصیلی، شغلی و اطلاعات سفر قبلی و اقامت در کانادا است.

افراد باید اطلاعات سفر قبلی خود همچون کپی برگه ورود و خروج از کشورها، ویزا و تراکنش‌های بانکی سفر قبلی خود را آماده کنند. عکس پرسنلی، نامه اثبات تمکن مالی، بلیط هواپیما، نامه پزشکی و بیمه مسافرتی از دیگر مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا است.

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا

پس از آماده کردن مدارک و کسب اطمینان از اخذ ویزای توریستی، وقت آن رسیده است که برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنید. برای این منظور باید مراحل زیر را طی کنید:

1- برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید در اولین قدم به سایت رسمی سفارت یا کنسولگری کانادا مراجعه کنید و در بخش مرتبط با ویزا یا مهاجرت، نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2- پس از ثبت اطلاعات در سایت، باید فرم مرتبط با درخواست ویزا را تکمیل کنید. این فرم شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات پاسپورت، اطلاعات مالی، سوابق سفرهای قبلی و اقامت در کانادا است. در ادامه باید مدارکی همچون عکس، پاسپورت، مدارک مالی و سوابق سفر قبلی را در حجم و سایز مورد قبول سایت بارگذاری کنید.

3- پس از تکمیل فرم، ملزم به پرداخت هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا هستید. در این بخش می‌توانید از طریق درگاه‌های اینترنتی یا روش‌های پرداختی موجود در سایت، هزینه ویزا را پرداخت کنید.

4- پس از اتمام مراحل ثبت درخواست ویزا، برای شما وقت مصاحبه بیومتریک تعیین می‌شود. این مصاحبه شامل اخذ اثرانگشت و ثبت عکس دیجیتال است. برای انجام فرآیند بیومتریک، برای شما وقت مصاحبه در یکی از مراکز وک (Vac) کشورهای همسایه تعیین می‌شود.

پس از طی کردن تمامی این مراحل، درخواست شما برای دریافت ویزای توریستی کانادا توسط افسر پرونده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و نتیجه آن پس از گذشت سه تا شش ماه، از طریق ایمیل اعلام می‌شود.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

آیا ویزای توریستی کانادا قابل تمدید است؟

متقاضیان باید حداقل 30 روز قبل از به اتمام رسیدن مدت زمان اعتبار ویزای خود برای تمدید مجدد آن اقدام کنند.

دریافت ویزای توریستی کانادا با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه اخذ ویزای توریستی کانادا، یکی از معتبرترین و کارآمدترین شرکت‌های فعال در این حوزه به شمار می‌رود که کلیه مراحل اخذ ویزای کانادا را انجام می‌دهد. قصران گشت با داشتن کارشناسان مجرب و وکلای ماهر از چگونگی جمع‌آوری مدارک تا دریافت وقت سفارت، رزرو هتل، تهیه بلیط و انگشت‌نگاری، به متقاضیان اخذ ویزای کانادا راهنمایی­های لازم را ارائه می‌دهند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه می‌توانند به وبسایت  www.ghasrangasht.com مراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن 021-22118085 از کارشناسان ماهر قصران گشت یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز