جدیدترین شرایط دریافت ویزای انگلستان از طریق سرمایه گذاری + مدارک و هزینه

سرمایه گذاری در انگلستان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از باثبات‌ترین اقتصادهای جهان به کشور انگلستان تعلق دارد و طبق آخرین آمار، این کشور در سال 2022 رتبه 6 اقتصاد جهان از نظر تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است و در همان سال موفق شده 526.3 میلیارد دلار محصولات خود را به سرتاسر دنیا صادر کند.

اقتصاد پویای این کشور، بسیاری از افراد را ترغیب به سرمایه گذاری در انگلستان کرده، اما اینکه سرمایه گذاری در انگلستان نیازمند چقدر هزینه است برای متقاضیان پرسشی مهم تلقی می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در سال‌های اخیر انگستان توانسته اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند و  بهترین نوع سرمایه گذاری در انگلیس هم، می‌تواند سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و استارت آپ باشد. البته هر فرد باتوجه با شرایط و سرمایه خود اقدام به سرمایه گذاری در شاخه‌های مختلف می‌کند. به هرحال بهترین سرمایه گذاری سودآورترین است و متقاضی اگر این معادله را مدنظر قرار دهد می‌تواند در زمان کوتاهی اقامت دائم را اخذ کند.

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در انگلستان

برای سرمایه گذاری در انگلستان و مهاجرت، ابتدا باید به شرایط و مدارک موجود برای رفتن به این کشور اشاره کرد. داشتن آیلتس با حداقل نمره 5، رده سنی 18 و عدم سوءپیشینه کیفری از مهمترین شروط برای ویزای سرمایه گذاری در انگستان است. همچنین گواهی تمکن مالی، گواهی سلامت پزشکی و مدارک افتتاح حساب در بانک‌های انگلستان به نام متقاضی از دیگر مدارک مورد نیاز محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در انگلستان-کاماپرس

با چه میزان پوند می‌توان در انگلستان سرمایه گذاری کرد؟

یکی از راه‌های سرمایه گذاری در انگلستان، خرید ملک است و با جستجو در سایت‌های اینترنتی، می توان این موضوع که سرمایه گذاری در انگلستان نیازمند چقدر هزینه است را در شاخه های مختلف مانند ملک بررسی کرد. برای مثال قیمت هر متر مربع در مرکز شهر، 4.400 پوند ارزش گذاری شده و برای خرید خانه در بیرون شهر حدودا باید 3.300 پوند هزینه کنید.

خرید اوراق قرضه دولتی یکی دیگر از روش‌های مهاجرت و اقامت به این کشور است که امکان خرید اوراق از سال 2008 برای مهاجران فراهم شده است. طبق اطلاعات موجود، با خرید معادل 2 میلیون پوند، اوراق قرضه یا سهام یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ثبت شده در انگلستان برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال به مدت 5 سال اقامت دریافت کنند و پس از آن برای پاسپورت انگلستان درخواست دهند.

بیشتر بخوانید:

ویزای سرمایه گذاری Tier 1 به 5 میلیون پوند سرمایه نیازمند است و هزینه صدور ویزا هم تقریبا 1638 پوند می‌شود. برای ویزای کارآفرینی هم به 200 هزار پوند سرمایه نیاز است و هزینه ویزا هم حدودا 1292 در می‌آید. برای ویزای INNOVATOR ( ویزای نوآوری انگلیس ) باید 50 هزار پوند سرمایه داشته باشید، هزینه ویزا هم  1036 می‌شود. ویزای START-UP نیازمند سرمایه اولیه نیست و فقط برای هزینه ویزا باید 378 پوند بپردازید.

مزایای سرمایه گذاری در انگستان

  1. عدم نیاز به داشتن مهارت بالا در زبان انگلیسی
  2. امکان دریافت اقامت دائم در زمانی کوتاه
  3. حمایت دولت انگلستان از کارآفرینان
  4. امکان صدور ویزای برای همسر و فرزندان حتی به طور همزمان با متقاضی
  5. امکان سفر به 136 کشور جهان بدون ویزا با پاسپورت انگلستان

معایب سرمایه گذاری در انگلستان

  1. مالیات زیاد
  2. هزینه بالای زندگی
  3. سرمایه اولیه بالا
  4. وجود بازار رقابتی

انتهای پیام

مرتبط با : پارمیس مهاجررویال مهاجرتکاریابی بین المللی رسا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز