جدیدترین شاسی بلند تیگو 8 وارد بازار ایران می شود؟ + تصاویر

جدیدترین شاسی بلند تیگو 8 رونمایی شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تازه‌ترین تصاویر رندر خودرو چری تیگو 8L توسط شرکت چری منتشر شده است. این خودرو به عنوان شاسی بلند سایز متوسط و پرچم‌دار سری تیگو ۸ شناخته می‌شود و احتمالاً در بازار ایران نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، ۲۶ آوریل، سری تیگو ۸ با خروج تیگو ۸ پلاس +Kunpeng e از خط تولید، به میزان تولید ۵۰۰ هزار دستگاه رسید و این سری را به سریع‌ترین شاسی بلند سایز متوسط و ۷ نفره چینی تبدیل کرد که به این نقطه عطف دست پیدا کرده است. در سال ۲۰۲۳، این سری 127 هزار و 18 دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال قبل 5.4 درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید:

طراحی محصول جدید تیگو 8

در طراحی جلوی خودرو، چری تیگو ۸L دارای جلوپنجره بزرگ‌تر با طراحی ماتریسی و نقطه‌ای است که اطراف آن تزئینات کرومی دارد. همچنین از رینگ‌های پره‌ای متراکم، از دستگیره‌های مخفی درب‌ها و سانروف نیز استفاده شده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط MIIT چین، این خودرو با رینگ‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی به بازار عرضه می‌شود.

ابعاد این خودرو ۴۷۹۵/۱۹۳۰/۱۷۲۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۷۰ میلی‌متر است که نسبت به مدل‌های قبلی کشیده‌تر و عریض‌تر است.

در نمای عقب خودرو چراغ افقی با نوشته “CHERY” و طرح اگزوز دوطرفه دیده می‌شود که اسپرت بودن این مدل را بیشتر برجسته می‌کند. موتور ۲ لیتری توربوشارژ با کد SQRF4J2 با حداکثر قدرت ۲۵۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر قدرت این خودرو را تامین می‌کند.

به نقل از خبر آنلاین، چری تیگو ۸L همچنین گزینه‌های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک را با مصرف سوخت به ترتیب ۷٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و ۸٫۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : چری
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز