جدیدترین تلویزیون سامسونگ سال 2023؛ معرفی نسل جدید نمایشگرها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامسونگ به عنوان یکی از برندهای شناخته شده لوازم صوتی و تصویری، چند وقت اخیر نسل جدید نمایشگرهای 2023 را به علاقمندان و کاربران دنیای سرگرمی معرفی کرد. بهترین تلویزیون سامسونگ شامل چند مدل متنوع و جذاب با قابلیت‌های مدرن هستند. به گفته کارشناسان و فعالان لوازم خانگی، تلویزیون های جدید سامسونگ 2023 به دلیل فناوری جدید به کار رفته در آن‌ها پتانسیل این را دارند که همچون سال‌های گذشته در صدر فروش بازار باقی بمانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برند سامسونگ سال 2022 نمایشگرها و تلویزیون‌های پرقدرتی را به بازار عرضه کرد که از جمله آن‌ها تولید تلویزیون‌های QD-OLED بود. اکنون این برند در حال توسعه تلویزیون‌های اولد خود است. طوری که سامسونگ در رویداد CES 2023 تلویزیون سامسونگ Quantum Dot OLED نسل بعد را هم معرفی کرد. گذشته از تلویزیون‌های اولد، این مجموعه در رویداد مذکور یک محصول فوق العاده به نام Micro LED خود را به نمایش گذاشت. سامسونگ طی چند سال اخیر روی این مدل ال ای دی‌ها تمرکز داشت و اکنون بعد از سال‌ها تحقیق و کارشناسی، این محصول را به بازار معرفی کرد. این پنل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. نگاهی به رویداد مذکور نشان می‌دهد که سامسونگ تلاش کرده تا طی سال 2023 بیشتر محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته‌تر به بازار ارائه دهد و روی مسائل خلاقانه یا عرضه تلویزیون و نمایشگرهای منحصر به فرد تمرکز نداشته است. مثلا تلویزیون‌های S95C و S95B تکنولوژی پیشرفته‌تری پیدا کرده‌اند و تنها یک محصولات ساده نیستند.

جدیدترین امکانات تلویزیون سامسونگ چیست؟

براساس اخبار منتشر شده، تلویزیون‌های نسل جدید برند سامسونگ با هوش مصنوعی همراه شده‌ا‌ند و در بخش پردازش تصویر بهبود خوبی داشتند. دو فناوری Shape Light Control و Real Depth Enhancer از جمله قابلیت‌های این تلویزیون‌ها هستند که حس واقعی بودن تصاویر را به مخاطبان خود القا می‌کنند. این نمایشگرها در بخش پردازش تصاویر بهبود خوبی داشته‌اند. محصولات جدید سری Neo QLED از جمله نمایشگرهای مورد توجه بازار است که به پردازنده کوانتومی مجهز شده و از فناوری کوانتوم مینی بهره می‌برد.

این تلویزیون‌ها در مدل‌های متنوع با رزرولوشن 4k و 8k و در ابعاد و اندازه‌های متنوع به بازار عرضه‌ شده‌اند و مشتریان هنگام خرید با تنوع زیادی روبرو خواهند شد.

سه مدل از پرچمداران تلویزیون سامسونگ را بشناسید

در ادامه سه نوع تلویزیون پرچمدار سامسونگ در سال 2023 معرفی خواهند شد؛

تلویزیون سامسونگ QD-LED مدل S95C

تلویزیون اولد S95C سامسونگ ساخت سال جاری است و کیفیت تصویر 4K دارد. توان صوتی این محصول به 70 وات می‌رسد و دارای منو فارسی است. سیستم عامل این محصول تایزن ورژن 7 بوده و در سه سایز 55، 65 و 77 به بازار عرضه می‌شود.

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN95C

تلویزیون سامسونگ QN95C با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز به بازار عرضه شده است. این تلویزیون هم توان صوتی 70 وات و منو فارسی دارد. تلویزیون مذکور در چهار سایز به بازار عرضه شده که بزرگ‌ترین آن 85 اینچ است.

تلویزیون سامسونگ QN90C

تلويزیون سامسونگ مدل QN90C ساخت سال 2023 است و کیفیت تصویر فورکی دارد. توان صوتی این محصول 60 وات بوده و دارای منو فارسی است. بزرگ‌ترین سایز این محصول 85 اینچ بوده و سیستم عامل این محصول هم تایزن 7 است. ضمنا رفرش ریت آن به 120 هرتز می‌رسد.

خرید تلویزیون سامسونگ از سایت دهکده

این مدل‌ها تنها نمونه‌های از مدل‌های پرچمدار سامسونگ هستند که هنوز در بازار ایران عرضه نشده‌اند. مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ به دلیل طراحی مناسب و ظرافت ظاهری مورد توجه هستند. در صورتی که قصد خرید تلویزیون‌ سامسونگ را دارید، بهتر به سایت دهکده مراجعه کنید. سایت Dehkade.shop انواع تلویزیون به روز و ساخت سال 2023 از برندهای پرطرفدار همچون سامسونگ، سونی و ال جی را معرفی کرده و به زودی برای مشتریان عرضه می‌کند.

تمامی محصولات مورد نظر شما در این سایت با گارانتی ارائه شده و با قیمت مناسب و خوب فروخته می‌شوند. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات و نوع این تلویزیون‌ها را دارید، کافی است نام مدل مورد نظر خود را در دهکده جست و جو کنید. ضمنا کارشناسان دهکده هم به شما در کسب اطلاعات درست و خرید مناسب کمک خواهند کرد. برای این منظور نیز کافی است با یکی از کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

برگرفته از:‌ فروشگاه دهکده

انتهای پیام

مرتبط با : دهکده شاپ
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین تلویزیون سامسونگ سال 2023؛ معرفی نسل جدید نمایشگرها

  1. بانه تصویر گفته:

    با سپاس از مطلب کامل و جامع شما. لطفا یک مطلب در مورد تلویزیون های برند ال جی نیز قرار بدید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز