جانشین حسن یزدانی که به پاریس نرفت که بود؟

ژیوار

کامران قاسم‌پور، کشتی‌گیر مازندرانی بود که ماه‌ها تلاش کرد تا به‌عنوان نماینده ایران به المپیک پاریس برود؛ اما هر بار به یک دلیل نام او از کاروان خط خورد.

به گزارش کاماپرس، پس از باخت حسن یزدانی در فینال المپیک به رقیب نه‌چندان مطرح بلغاری‌اش، حال همه نگاه به کادر فنی و‌ فدراسیونی است که مانع از حضور کامران قاسم پور در این عرصه شدند.

بیشتر بخوانید:

این کشتی‌گیر مازندرانی چندی پیش در یک گفت‌وگوی مفصل با خبرگزاری تسنیم از آمادگی کامل خود برای حضور در پاریس خبر داد و گفت: در هر میدانی که بگویند، چه مبارزه رودررو و چه حضور در تورنمنت، آماده‌ام هر جا که بگویند، کشتی بگیرم. این آمادگی را دارم که با هر کسی که گفتند مبارزه کنم و توانایی‌هایم را نشان دهم. با هر کسی که کادرفنی تیم ملی بگوید، چه داخل ایران و چه در تورنمنت بین‌المللی.

دریان سفر امید

قاسم‌پور همچنین گفت: باز هم تأکید می‌کنم سکوتم تاکنون و اینکه صحبتی در مورد وزن ۸۶ کیلوگرم نکردم، صرفاً به احترام چرخه و همچنین کشتی‌گیرانی بود که در این وزن در چرخه حضور داشتند. به قانون همیشه احترام گذاشتم و سکوتم، جا خالی کردن نبود.

او ادامه داد: امیدوارم در وزن ۸۶ کیلوگرم به من فرصت داده شود، هرطور که خودشان صلاح می‌دانند تا در نهایت بهترین و آماده‌ترین فرد راهی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شود.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز