جاذبه های گردشگری در تور آفریقا جنوبی

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس
ژیوار

آفریقای جنوبی به حیات وحش باورنکردنی، سواحل زیبا و شهرهای سرزنده شهرت دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود. جاذبه‌های دیدنی تور آفریقا جنوبی به قدری زیاد و متنوع است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند و حتی دو ماه اقامت هم برای دیدن همه آن‌ها کافی نیست؛ بنابراین ضروری است که گردشگران از قبل برای سفرشان برنامه‌ریزی و اولویت‌های خود را مشخص کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج جاذبه گردشگری در تور آفریقا جنوبی پرداخته است.

آفریقای جنوبی- کاماپرس

سافاری

آفریقای جنوبی یکی از بهترین کشورها برای مشاهده حیوانات بزرگ مانند فیل، شیر، پلنگ، کرگدن و بوفالو است. گردشگران با توجه به سلیقه خود می‌توانند تورهای سافاری پرجمعیت یا خلوت را انتخاب کنند و از تماشای نزدیک حیوانات آفریقای جنوبی لذت ببرند. سافاری در تور آفریقا جنوبی به قدری رایج است که گردشگران با هر بودجه‌ای می‌توانند از آن لذت ببرند.

یکی از بهترین پارک‌های آفریقای جنوبی، پارک ملی کروگر نام دارد که یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای بازدید از حیوانات و حیات وحش است. همچنین طیف گسترده‌ای از مکان‌های تاریخی و باستانی در این پارک واقع شده است. پارک ملی کالاهاری نیز مناظر زیبا و شگفت‌انگیزی برای سافاری دارد و گردشگران می‌توانند از زیست حیوانات شکارچی در حیات وحش دیدن کنند. بهترین زمان برای سافاری در تور آفریقا جنوبی، فصل‌های زمستان و بهار است.

دریان سفر امید

بازدید از دراکنزبرگ

دراکنزبرگ یا کوه­های اژدها، وسیع‌ترین رشته کوه در آفریقای جنوبی بوده که از غرب پارک ملی کروگر تا شرق رودز گسترده شده است. یکی از شگفت‌انگیزترین مناظری که افراد در تور آفریقا جنوبی می‌توانند ببینند، ارتفاعات کوه‌های اژدها است. گردشگران با پیاده‌روی در دراکنزبرگ می‌توانند از تماشای مناظر چشم‌نواز صخره‌ها و آبشارهای شگفت‌انگیز این منطقه لذت ببرند. گردشگرانی که خواهان یک تجربه چالش‌برانگیز و لذت‌بخش هستند، می‌توانند صخره‌نوردی در دراکنزبرگ را امتحان کنند.

تور آفریقای جنوبی- کاماپرس

بازدید از شهر کیپ تاون

کیپ تاون با داشتن طبیعت زیبا و بکر، آب‌وهوای عالی و غذاهای خوشمزه، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای آفریقای جنوبی برای گردشگران محسوب می‌شود. این شهر دارای سواحل بی‌نظیری است که گردشگران باید حتما تماشای آن‌ها را در برنامه سفر خود قرار دهند. بازدید از موزه‌ها، گالری‌های هنری و جاذبه‌های تاریخی کیپ تاون برای گردشگرانی که علاقه‌مند به هنر و فرهنگ هستند، انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود. گالری ملی آفریقای جنوبی و مرکز هولوکاست کیپ تاون از مهم‌ترین مناطق فرهنگی این شهر محسوب می‌شود.

سواحل کیپ تاون مناظر زیبایی از اقیانوس اطلس داشته و گردشگران می‌‍‌توانند از موج‌سواری و ماهی‌گیری در آن لذت ببرند. پارک‌های ملی، باغ‌های گیاه‌شناسی و مناظر طبیعی متعددی در کیپ تاون برای اکتشاف وجود دارد که افراد در تور آفریقا جنوبی می‌توانند آن را تجربه کنند.

پیاده‌­روی در پنجره خدا

پنجره خدا، یکی از مکان‌های طبیعی معروف در امتداد مسیر پانوراما است. این محل در منطقه حفاظت‌شده رود بلاید قرار دارد. در این منطقه دره‌ای سرسبز به عمق 700 تا 900 متر قرار دارد که درختان و حیات وحش منحصر به خود را دارد. پنجره خدا در امتداد پارک کروگر قرار داشته و گردشگران می‌توانند در تور آفریقا جنوبی، پیاده‌روی در پنجره خدا را در برنامه سفر خود قرار دهند و از تماشای مناظر دیدنی این منطقه لذت ببرند.

رانندگی در گاردن روت

سفر جاده‌ای گاردن روت، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سفر به آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. این جاده ساحلی 124 مایل از خلیج موسل تا رودخانه استورمز را در بر می‌گیرد. جاده‌ای با منظره چشم‌گیر و مسیر نسبتا خلوت، گزینه مناسبی برای یک سفر جاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین در اطراف این منطقه گزینه‌های تفریحی مختلفی برای گردشگران وجود دارد. کایاک سواری در دریا و تالاب کنسیا از جمله انتخاب‌های ایده‌آلی است که گردشگران در تور آفریقا جنوبی می‌توانند آنها را تجربه کنند. اگر گردشگران خوش‌شانس باشند، در نزدیکی شبه جزیره رابرگ در خلیج پلتنبرگ می­توانند اجتماع بزرگ فوک‌ها را مشاهده کنند.

تور آفریقا جنوبی- کاماپرس

رزرو تور آفریقا جنوبی از “هرمس”

آژانس گردشگری هرمس، برگزارکننده تورهای گروهی، انفرادی و چارتری به مقاصد مختلف دارای سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری است و خدمات درجه یک به گردشگران ارائه می‌کند و سفرخاطره­انگیزی برای آنان رقم می‌زند. هرمس تاکنون در بیش از 40 کشور و 150 شهر دنیا تور برگزار کرده است. همچنین گردشگران می‌توانند تور سفارشی به مقصد خاص و با شرایط ویژه درخواست کنند. این مجموعه دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و به راحتی برای مقاصد مختلف در سراسر دنیا بلیط هواپیمایی صادر می‌کند. علاقه‌مندان برای رزرو و خرید تور درجه یک آفریقا جنوبی و کسب یک تجربه استثنایی می‌توانند از سایت این  www.hermes724.comاقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز