جاذبه های تور استانبول برای علاقمندان به خرید ارزان

تور استانبول - کاماپرس
ژیوار

استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی ترکیه، گردشگرپذیرترین شهر این کشور است. اگرچه این شهر کهن دارای جاذبه‌های بی­‌شمار تاریخی و فرهنگی است، اما بسیاری از ایرانیان نیز برای خرید به آن سفر می‌کنند. البته برای خرید ارزان در استانبول نباید فقط به مراکز خرید آن، بلکه باید به بازارهای خاص این شهر هم رفت.

کاماپرس در این گزارش پنج مرکز خرید ارزان را در تور استانبول معرفی کرده است.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول، نقطه تلاقی یک مرکز خرید مدرن و زیبا با مرکز فروش کالاهای ارزان و با تخفیف است. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که شاید نیاز باشد یک روز کامل از وقت خود در تور استانبول را در این مکان گذراند. مال آف استانبول دارای ساختمان‌های متعددی بوده و طبقات بسیار زیاد این مرکز خرید دارای انواع برندهای ترکیه و جهانی است. اجناس در این مرکز خرید با قیمت‌های بسیار متنوع به مشتریان عرضه می‌شود؛ به طوری که اجناس این بازار همیشه همراه با تخفیف است و همین موضوع بر جذابیت این مرکز خرید می‌افزاید.

علاوه بر این، این بازار بزرگ یک مرکز تفریحی هم هست و بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها، شهر بازی‌ها و سایر مراکز تفریحی در مال آف استانبول هم شعبه دارند.

مرکز خرید مال آف استانبول

دریان سفر امید

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

این مرکز خرید در بهترین نقطه استانبول ساخته شده است. مرکز خرید بی اوغلو ایش در نزدیکی میدان تکسیم و جاده استقلال قرار دارد که مسیر هر گردشگری حداقل چندین بار در تور استانبول به این مناطق می‌افتد.

علاوه بر زیبایی و معماری خاص و سنتی این مرکز خرید، قیمت پایین اجناس ارائه شده در فروشگاه‌های مستقر در این بازار به­ویژه در زمینه پوشاک، کیف و کفش نیز زبانزد گردشگران است. رستوران‌های این مرکز نیز قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز خرید دارند.

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

بازار تاریخی و بزرگ استانبول

بازار تاریخی استانبول هنوز هم بهترین مرکز خرید برای گردشگران است. آنان می‌­توانند این بازار تاریخی استانبول را از نزدیک تماشا کنند و از زیبایی‌های معماری گذشته لذت ببرند و در صورت نیاز به خرید، اجناس مورد نیاز خود را با هزینه پایین‌تری تهیه کنند.

این بازار، مرکز خرید سوغاتی استانبول هم هست و علاوه بر سوغاتی می‌­توان زیورآلات و بسیاری دیگر از اجناس مورد نیاز را هم از بازار تاریخی استانبول تهیه کرد.

ازار تاریخی و بزرگ استانبول

بازار هفتگی بشیکتاش

یکی دیگر از بازارهای ارزان استانبول، بازار بشیکتاش نام دارد که اهالی استانبول هم برای خرید به آنجا می‌­روند. در این بازار بزرگ، اجناس به قیمت بسیار ارزان‌تری به فروش می‌رسد و حتی بخشی از این بازار به فروش لباس و سایر کالاهای دست دوم اختصاص یافته است.

این بازار در یک پارکینگ قدیمی طبقاتی برپا می‌شود و معمولا در زمان برگزاری، مملو از جمعیتی است که شامل گردشگران تور استانبول هم می­‌شود.

بازار هفتگی بشیکتاش برای خرید اجناس دست اول و دست دوم

پاساژ ترکوز استانبول

قبل از به وجود آمدن مراکز خرید مدرن و امروزی، پاساژها اصلی‌ترین مراکز خرید و فروش در استانبول بودند. به مرور زمان این پاساژها کارایی خود را از دست داده‌اند، اما هنوز هم می‌توان اجناس بسیار خوب و ارزانی را از آنجا خرید.

پاساژ ترکوز، یکی از پاساژهای فعال استانبول است و اگرچه دارای فود کورت، سینما و شهربازی نیست، اما به جای آن مغازه‌هایی دارد که اجناس باکیفیت را به قیمت پایین عرضه می‌کنند؛ به همین دلیل، معمولا فقط علاقه­‌مندان به خرید به این پاساژ مراجعه می‌کنند.

پاساژ ترکوز در خیابان استقلال و در یکی از توریستی‌ترین مناطق استانبول واقع شده و دسترسی به آن برای گردشگران تور استانبول نیز آسان است.

پاساژ ترکوز استانبول

خرید بهترین تور استانبول از «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان جزو آژانس‌های برتر ایران در زمینه ارائه تورهای داخلی و خارجی بوده که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر خود، خدمات نوینی را به گردشگران ارائه کرده است. برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط پروازهای بین­المللی و رزرو هتل در شهرهای مختلف جهان از جمله خدمات سلام پرواز است.

علاقه­‌مندان برای خرید تور استانبول و استفاده از سایر خدمات سلام پرواز می­‌توانند به وبسایت salamparvaz.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز