ثبت نام وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک ملت برای شرکت در قرعه کشی ایران خودرو

ژیوار

بانک ملت به آن دسته مشتریانی که به خرید خودرو تمایل دارند و می‌خواهند از طریق این مجموعه حساب وکالتی افتتاح کنند، تسهیلات می‌دهد. تسهیلات بانک ملت برای خرید خودرو 100 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید خودرو که مایل به افتتاح حساب وکالتی در بانک ملت هستند، باید به درگاه پیشخوان این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه حساب وکالتی کلیک کنند. افراد باید امکان تامین مالی 130 میلیون تومانی را در حساب خود داشته باشند تا وام 100 میلیون تومانی بانک ملت به آن‌ها تعلق بگیرد. در صورت تامین مبلغ 130 میلیونی، سامانه پیشخوان الکترونیک ملت، فرآیند استعلام‌های ضروری و دیگر فرآیندهای مربوطه را انجام خواهد داد و در صورت انجام کامل این مراحل، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی خواهد شد. در انتهای فرآیند، اطلاعات از طریق سامانه به مراجع مربوط به قرعه کشی این طرح ایران خودرو ارسال می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چرا بانک ملت تسهیلات 100 میلیونی به مشتریان ایران خودرو اعطا می‌کند؟

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو از یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان روز کاری جاری ادامه دارد. افراد به منظور شرکت در فرآیند قرعه کشی ایران خودرو باید در یکی از بانک‌های عامل حساب وکالتی افتتاح کرده و مبلغ 230 میلیون تومان بلوکه کنند.

دریان سفر امید

یکی از بانک‌های عامل معرفی شده برای افتتاح حساب وکالتی این طرح ایران خودرو، بانک ملت است. این بانک به منظور کمک بیشتر و تشویق مشتریان خود، هنگام افتتاح حساب وکالتی، تسهیلات 100 میلیون تومانی می‌پردازد. به این ترتیب مشتریان بانک ملت ضمن افتتاح حساب از طریق این درگاه، از تسهیلات بدون سود و ضامن این مجموعه، بدون مراجعه حضوری به شعب این بانک و از طریق درگاه پیشخوان الکترونیک، بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز