ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در تهران

ژیوار

مطابق با اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی پایتخت، تهرانی‌ها می‌توانند در سال جاری برای ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن اقدام کنند. قیمت‌های قردادهای امسال بر اساس فهرست بهای 1402 تعیین خواهد شد. با این حال، قیمت واحدهایی که قرارداد آنها در سال گذشته منعقد شده است تغییری نمی‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از ایسنا، زمان دقیق ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن را وزارتخانه اعلام خواهد کرد؛ اما احتمال باز شدن سامانه مربوطه در اردیبهشت ماه زیاد است. محبت خواه در خصوص قیمت نهایی واحدهای این پروژه ملی اظهار کرد: قیمت واحدها بستگی به تعداد طبقات، امکانات، مشاعات و منطقه، متفاوت است و نمی‌توان نرخ ثابتی را برای کل پروژه‌ها اعلام کرد.

تعدادی از زمین‌های در نظر گرفته شده برای طرح نهضت ملی مسکن توسط برخی اشخاص تصرف شده بودند. مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که حدود 7.6 هکتار از اراضی ملی از 27 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین با کمک یگان حفاظت از اراضی وزارت راه و شهرسازی رفع تصرف شد. محبت خواه اضافه کرد: بخش قابل  توجهی از تصرفات در شرق استان تهران، فیرزکوه، دماوند و حومه آن اتفاق افتاده بود. در مواردی دیوارکشی و احداث بنا صورت گرفته بود که تماماً رفع تصرف شد. همچنین، در صورت نیاز به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

دریان سفر امید

انتهای پیام

 

نهال گشت
آهن رویال
سبیت
تهران آهن
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز