ثبت رکوردی جدید و باورنکردنی برای مسی و رونالدو

ژیوار

ستاره آرژانتینی اینترمیامی، لیونل مسی در تساوی اخیر این تیم مقابل سنت لوئیس سیتی اس سی، رکورد جدیدی را از خود بر جای گذاشت و تبدیل به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال ایالات متحده شد که به ۲۵ گل می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام ال اس ساکر، مسی تنها با شرکت در ۱۲ بازی رکورد قبلی، یعنی ۱۶ بازی را که در اختیار کارلوس ولا بود، شکست.

بیشتر بخوانید:

در تساوی ۳-۳ روز شنبه، ستاره آرژانتینی در یک همکاری چشمگیر با هم‌تیمی دیرینه‌اش، جوردی آلبا، دروازه تیم حریف را برای به ثمر رساندن دومین گل باز کرد.

دریان سفر امید

مسی اکنون هم در گل و هم در پاس گل پیشتاز لیگ است و برای ثبت رکوردهای بیشتر به رقابت می‌پردازد.

او با وجود بازی کمتر از ۷۰۰ دقیقه در لیگ، اکنون ۱۰ گل در این فصل در کنار ۱۲ پاس گل خود دارد و همچنین در ۷ بازی اخیر خود به طور متوالی گلزنی کرده است.

رکوردشکنی رونالدو در لیگ فوتبال عربستان

همچنین شب گذشته کریستیانو رونالدو پس از رکوردشکنی در لیگ فوتبال عربستان و به ثمر رساندن ۳۵ گل، گفت: این رکورد خیلی معنی دارد. این احتمالاً یکی از بهترین فصل‌هایی است که در دوران حرفه‌ای‌ از نظر گلزنی و پاس گل داشته‌ام.

این فوق ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در این باره همچنین، گفت: بسیار احساس غرور می‌کنم که رکورد لیگ عربستان را شکستم.

رونالدو همچنین با بیان اینکه اهداف هر فصل یکسان است و آن هم این است که بهترین کار خود را انجام داده و عناوین را کسب کنیم، اضافه کرد: جمع آوری جام‌های فردی هم جزو آن است اما هدف من این همیشه این است که همان کریستیانو باشم که شما می‌شناسید. همچنین قصد دارم در فصل جدید هم تمام تلاش خود را انجام دهم تا با النصر و همچنین تیم ملی پرتغال به اهداف خود یعنی حفظ سطحی که دارم، برسم.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان