ثبات نسبی نرخ سکه و طلا در روز جاری

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.65 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 346 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 0.06 درصد کم شد و در محدوده 14 میلیون و 943 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 19 درصد افزایش نرخ داشت و در محدوده هزار و 658 دلاری معامله شد. با وجود رشد قیمتی اونس، تحلیلگران هشدار داده‌اند که امکان نزول قیمتی این فلزگرانبها هنوز هم وجود دارد و حتی ممکن است نرخ این فلز در کوتاه مدت در محدوده هزار و 620 دلاری باقی بماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخلاف روند روز قبل سکه، امروز نرخ اونس و دلار از این فلزگرانبها حمایت نکردند و به همین خاطر نرخ آن نزولی شد. البته قیمت سکه آنچنان کاهشی نداشت و در همان محدوده 14 میلیون و 900 هزار تومانی اندکی تغییر پیدا کرد.

راز آسمان پایتخت

در چه صورت نرخ سکه از کانال 15 میلیونی عبور می‌کند؟

امروز نرخ نیم سکه در مقایسه با روز قبل 0.24 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 130 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز نسبت به روز گذشته 0.19 درصد کم شد و در محدوده 5 میلیون و 140 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت هر سکه گرمی در مقایسه با دیروز 0.06 درصد نزول پیدا کرد و در محدوده 3 میلیون و 48 هزار تومان معامله شد.

در صورتی که مجددا نرخ دلار صعودی شود و بتواند از کانال 33 هزار تومانی عبور کند، انتظارات افزایشی در بازار سکه تقویت خواهد شد و احتمالا قیمت این فلزگرانبها به کانال 15 میلیون تومانی خواهد رسید. بازار سکه بیشتر تحت تاثیر قیمت دلار نوسان پیدا می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز