بالاخره نرخ سکه به کدام سمت و سو می رود؟ قیمت روز 30 مهر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 1.25 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1 میلیون و 357 هزار و 300 تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 53 هزار تومان بالا رفت و به مرز 14 میلیون و 955 هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 19 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 658 دلاری رسید. این روزها اخباری درباره آخرین میزان افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو منتشر شده که برای بازار طلا خبر خوبی محسوب می‌شود. براساس آخرین گفته‌ها، امکان دارد افزایش 75 واحدی نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در ماه آینده، آخرین میزان آن باشد که این امر باعث صعود مجدد قیمت اونس خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل نرخ سکه

با وجود کاهش نرخ دلار، اما قیمت سکه از مواضع قیمتی بالای خود عقب نشینی نکرد. امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.24 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 8 میلیون و 150 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.38 درصد رشد داشت و در محدوده 5 میلیون و 150 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته 0.23 درصد کم شد و در مرز 3 میلیون و 30 هزار تومانی توقف کرد.

تحلیلگرات معتقدند در صورتی که به هر دلیلی نرخ سکه از محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی عقب نشینی کند، امکان کاهش آن تا نیمه کانال 14 میلیون تومانی وجود دارد. دلیل این موضوع هم به حباب سنگین این فلزگرانبها باز می‌گردد. اما در صورتی که قیمت سکه بالای مرز 14 میلیون و 800 هزار تومانی باقی بماند، امکان افت نرخ آن دور از ذهن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز