تیکه سنگین مهاجرانی به مخالفان ظفرقندی در مجلس

ژیوار

پس از آن‌که «ابراهیم رضایی» در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، نوشت که به یکی از وزاری پیشنهادی پزشکیان، پیشنهاد انصراف داده، «عطاالله مهاجرانی» به او پاسخ تندی داد و نوشت نماینده در حدی نیست که به کاندیدای وزارت، پیشنهاد انصراف دهد.

به گزارش کاماپرس، این نماینده‌ مجلس شورای اسلامی در این خصوص در شبکه ایکس نوشت: «به یکی از وزرای پیشنهادی که همچنان بر مواضع ضدانقلابی خود اصرار داشت، پیشنهاد کردم که انصراف دهد. حالا هم با همه توان در مقابل فری که آشکارا به مردم ایران و نظام اسلامی ظلم کرده، خواهم ایستاد.» در پاسخ به این موضع، عطاالله مهاجرانی در همین شبکه‌ی اجتماعی نوشت: «نماینده حق دارد، مخالفت کند و رأی مخالف دهد، اما تفسیر به ظلم به نظام اسلامی هم جزو متشهابات است و نماینده‌ی مجلس هم راسخون در علم نیست. اگر منظورتان ظفرقندی باشد که حتما رای می‌آورد و شما نبودید که او انقلابی بود و اسلامی. »

بیشتر بخوانید:

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خاطره‌ای از رأی اعتماد خود در مجلس نوشت: « وقتی به عنوان نامزد وزارت فرهنگ و ارشاد به مجلس معرفی شدم، مرحوم آقای زادسر خیلی آرام بغل گوشم گفت انصراف بده، رای نمیاری‌ها! لبخند زدم، سکوت کردم. گفت جواب نمی‌دی؟ گفتم برو کنار باد بیاد! قصه اسکندر و دیوان را برایش گفتم. این نماینده جوان متولد ۶۱ نبود که ظفرقندی در جبهه بود.»

دریان سفر امید

توییت مهاجرانی-کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز