تیموتی شالامی و هری استایلز از چه عطری استفاده می‌کنند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هری استایلز و تیموتی شالامی سن مشابهی دارند، فعالیت هنری را از سن پایین آغاز کرده‌‌اند و هردو در 2 حوزه سینما و موسیقی فعالیت داشته‌اند. اما چیز دیگری که باعث شباهت این 2 سلبریتی می‌شود سلیقه مشترکشان در انتخاب عطر است.

به گزارش کاماپرس، هری استایلز انگلیسی و تیموتی شالامی فرانسوی هردو از هواداران عطر توباکو وانیل از برند آمریکایی تام فورد هستند.

عطر توباکو وانیل تام فورد

توباکو وانیل تام فورد، ادوپرفیومی زنانه‌ مردانه است که رایحه شیرین آن به گروه بویایی شرقی ادویه‌ای تعلق دارد. این عطر که در سال 2007 به بازار مد عرضه شده رایحه‌ای به شدت قوی و ماندگار دارد که اگر این رایحه را نپسندید به‌زودی از دستش خلاص نخواهید شد. نام توباکو وانیل تام فورد نت‌های غالب آن را لو می‌دهد. بوی غلیظ تنباکو، اولین رایحه‌ای است که از این عطر به مشام می‌رسد؛ درست مانند این‌که درحال بوییدن خاکستر پیپ باشید. پس از 1 ساعت رایحه شیرین وانیل و رایحه پوست کاکائو نیز به تنباکو می‌پیوندند.

تام فورد، طراح این عطر سعی داشته است تا حال‌وهوای لندن و بوی تنباکوی کلوپ مردانه‌ای را که در آن شرکت می‌کرده بازسازی کند.

غلظت بالای رایحه این عطر گرم باعث می‌شود تنها در مهمانی‌های شبانه زمستانی بتوان از آن استفاده کرد.

شیشه 100 میلی‌لیتری این عطر در ایران به قیمتی درحدود 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

هری استایلز و تیموتی شالامی سفرای گوچی و شنل

تیموتی شالامی از مدتی پیش به‌‌عنوان سفیر عطر شنل بلو شناخته می‌شود و هری استایلز نیز سفیر عطر گوچی مموآر دون اودر است.

گوچی مموآر دون اودر

گوچی مموآر ادوپرفیومی زنانه‌ مردانه و مناسب استفاده در فصول گرم است. شیشه 100 میلی‌لیتری از این عطر به قیمت 7 میلیون تومان فروخته می‌شود.

شنل بلو

شنل بلو ادوتویلتی خنک با رایحه چوبی‌ معطر است. شیشه محتوی 150 میلی‌لیتر از این عطر به قیمت حدوداً 14 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپتیسا پرفیومفروشگاه لیلیوم
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز