تیبا 2 و پژو 206 تیپ 2 در بازار چند؟

قیمت خودرو در تعطیلی کرونایی و بسته بودن نمایشگاهها و بازارهای فروش خودرو کاهش چشمگیری داشت. اما ناگهان این روندکاهشی در روزهای پایانی تعطیلات معکوس شد و دوباره به جاده گرانی بازگشت.

به گزارش کاماپرس، تعطیلی بازار خرید و فروش و تعطیلی نمایشگاهها باعث شد قیمت خودرو با کاهش زیادی روبرو شود. تا جایی که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۱۷۲ میلیون تومان هم رسید و پراید هم بالاخره مرز صد میلیون تومان را رد کرد و بعضی روزها ۹۳ تا ۹۵ میلیون تومان هم قیمت گذاری شد.

اما خیلی زود ورق برگشت. فعالان بازار معتقدند خودرو همان روند دلار را در پی گرفته است. دلار بعد از مصوبه مجلس درباره خروج ایران از برجام و شروع فعالیتهای جدید، دوباره گران شد. خودرو هم به تبع دلار ، خیلی سریع به هیجانات بازار واکنش نشان داد و دوباره به مسیر گرانی برگشت.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

افزایش قیمت در آخرین روزهای تعطیلی دو هفته ای خریداران را نگران کرده و باعث شده نسبت به خرید هرچه سریع تر خودرو مشتاق تر شوند. همین موضوع حجم تقاضا را بیش از قبل افزایش داده است و در نتیجه رشد این چنینی تقاضا در آغاز هفته جاری بازار خودرو شاهد افزایش ۲۵ میلیون تومانی قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به هفته گذشته است.قیمت این خودرو بین ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

کرمان موتور شیراز

تیبا دو چقدر گران شد؟

با وجود بازگشایی نمایشگاه ها و اعلام قیمت ها توسط آنها سایت و صفحات مجازی آگهی خودرو کماکان به اعلام قیمت های بالاتر از نرخ مصوب برای جلوگیری از شکست قیمت ها در بازار خودرو و سرعت بخشیدن به روند افزایش قیمت ها در این بازار ادامه می دهند به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حالی در اکثر صفحات و سایت ها در محدوده ۲۳۵ تا ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است که قیمت واقعی این خودرو امروز ۲۲۵ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش خبر آنلاین ،افزایش قیمت های اخیر بازار خودرو قیمت پژو پارس سال را تا ۲۱۸ میلیون تومان بالا برده است و تیبا ۲ نیز از ۱۱۷ میلیون تومان در ابتدای هفته گذشته امروز پس از گذشت یک هفته به قیمت ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و تیبا صندوقدار نیز امروز به قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
دومینیکا پارادایس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت