تویوتا لندکروزر مدل 2024 ؛ اوج هر ماجراجویی (ویدیو)

ژیوار

پس از حدود 70 سال از عرضه نخستین تویوتا لندکروزر، کمپانی سازنده اش با افتخار مدل 2024 این شاسی بلند پرطرفدار را روانه بازار کرده است. لندکروزر جدید همچنان توانایی‌های افسانه‌ای خودش را حفظ کرده است و هنگام ماجراجویی در قلمروهای ناشناخته اوج هیجان را برای سرنشینانش به ارمغان خواهد آورد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا لندکروزر مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی تویوتا لندکروزر مدل 2024 با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارها صورت گرفته است و میراث تاریخی آن را به خوبی نمایان می سازد. چه بخواهید در خیابان های شهر به گشت و گذار بپردازید و چه بخواهید مسیرهای ناهموار را بپیمایید، تویوتا لندکروزر مدل 2024 آماده هرگونه ماجراجویی است.

همه مدل های تویوتا لندکروزر مدل 2024 به سیستم چهار چرخ محرک دائمی و قفل دیفرانسیل مجهز هستند. سیستم قفل دیفرانسیل که به صورت استاندارد روی همه مدل ها تعبیه شده است کمک می کند نیروی موتور به صورت 50/50 بین چرخ های جلو و عقب توزیع شود و در مسیرهای ناهموار چسبندگی به میزان قابل ملاحظه ای افزایش بیابد.

دریان سفر امید

عملکرد سیستم تعلیق تویوتا لندکروزر مدل 2024 نیز ارتقاء یافته و توانایی های آفرود آن را بالا برده است. علاوه بر این، مدل جدید می‌تواند بر روی جاده نیز مانوردهی بسیار خوبی داشته باشد و سواری نرم و راحتی در اختیار سرنشینانش بگذارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تویوتا لندکروزر مدل 2024 ؛ اوج هر ماجراجویی (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز