میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2024 ؛ تحقق رویای آفرودبازها (ویدیو)

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت همیشه برای بیراهه نوردهایی که به خودرویی جان سخت و قوی علاقه دارند و نمی خواهند بابت خرید تویوتا پرادو یا فورد اورست پول بپردازند محبوب و مورد توجه بوده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت از سال 2015 مبتنی بر خودرو میتسوبیشی تریون ساخته شده است و از آن زمان تاکنون توانسته هواداران زیادی را در سرتاسر جهان به سوی خودش جذب کند.

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2024 به یک پیشرانه 2.4 لیتری توربو دیزل مجهز شده است که می تواند 178 اسب بخار نیرو و 430 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور قوی در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به همراه پدل شیفترهایی پشت غربیلک فرمان قرار می گیرد.

راز آسمان پایتخت

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2024 به یک باک 68 لیتری مجهز شده است و در هر 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی 8.0 لیتر گازوئیل مصرف می کند. به این ترتیب با یک باک پر سوخت می تواند مسافتی حدود 850 کیلومتر را بپیماید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2024 با بهره مندی از موتوری قدرتمند می تواند محموله ای به وزن 3 هزار و 100 کیلوگرم را یدک بکشد.

از دیگر تجهیزات شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2024 می توان به رینگ های آلومینیومی 18 اینچی مشکی، جلو پنجره و اسپویلر سیاه رنگ، سقف مشکی مات، چراغ های ال ای دی اتوماتیک، چراغ ترمزهای ال ای دی و سنسورهای پارک در جلو و عقب اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : میتسوبیشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2024 ؛ تحقق رویای آفرودبازها (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز