تویوتا تاکوما مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تویوتا تاکوما یک پیکاپ جمع و جور است که سال 2024 وارد نسل جدیدش می شود و تغییرات و به روزرسانی های زیادی روی آن اعمال شده است. کابین داخلی تویوتا تاکوما نیز به طور کامل تغییر کرده و بازطراحی شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا تاکوما مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا تاکوما مدل 2024 در هشت تیپ و پیکربندی مختلف در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. نیروی پیشران تاکومای جدید را یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری توربو i-FORCE تأمین می کند که در تیپ پایه SR در حدود 228 اسب بخار قدرت دارد. این موتور در همه تیپ ها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. این موتور در تیپ های بالاتر 50 اسب بخار نیروی بیشتر تولید می کند و حداکثر قدرت آن به 278 اسب بخار می رسد.

اگر به نیروی بیشتری نیاز دارید می توانید تویوتا تاکوما هیبریدی را انتخاب کنید که به پیشرانه i-FORCE MAX مجهز است و نیروی خارق العاده ای برابر با 326 اسب بخار تولید می کند. این موتور نیز در کنار گیربکس هشت سرعته قرار می گیرد.

راز آسمان پایتخت

خبر خوب برای علاقه مندان به تعویض دنده به صورت دستی این است که تویوتا تاکوما مدل 2024 با یک گیربکس دستی 6 سرعته نیز به بازار عرضه خواهد شد ولی خبر بد برای این دسته از علاقه مندان این است که نیرو و گشتاور قدری کاهش پیدا خواهد کرد و به 270 اسب بخار و 420 نیوتن متر خواهد رسید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تویوتا تاکوما مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز