شاسی بلند جدید فولکس واگن توراگ مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

فولکس واگن توراگ یک شاسی بلند بزرگ و تمام عیار است که آمیزه ای عالی از سواری خوب، قدرت یدک کشی مناسب و توانایی آفرود بی نظیر به شمار می آید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند فولکس واگن توراگ مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، توراگ شاسی بلند پرچمدار فولکس واگن است و تاکنون بیش از 1.13 میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است. مدل 2024 این شاسی بلند از کیفیت سواری بی نظیری بهره می برد و طراحی زیبای آن می تواند مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب کند.

شاسی بلند فولکس واگن توراگ مدل 2024 با پنج موتور مختلف به بازار عرضه خواهد شد که همگی شش سیلندر و 3.0 لیتری هستند: یک موتور مجهز به توربوشارژر با 335 اسب بخار قدرت، دو موتور توربو دیزل با 227 و 281 اسب بخار قدرت و دو پیشرانه هیبرید-پلاگین (موتور شش سیلندر بنزینی در کنار یک موتور برقی).

راز آسمان پایتخت

شاسی بلند فولکس واگن توراگ مدل 2024 به گونه ای طراحی شده است تا کیفیت سواری بسیار خوبی داشته باشد و سرنشینانش از راحتی بی نظیری بهره خواهند برد. راننده نیز می تواند با استفاده از دکمه ای که روی کنسول مرکزی تعبیه شده است حالت های مختلفی برای رانندگی انتخاب و برای رانندگی بر روی جاده و یا خارج جاده تنظیماتی بر روی گیربکس اتوماتیک، سیستم تعلیق بادی و دیگر سیستم ها اعمال کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شاسی بلند جدید فولکس واگن توراگ مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز