چری تیگو 9 مدل 2023 در خیابان های شهر (ویدیو)

کمپانی چری به تازگی از شاسی بلند پرچمدار تیگو 9 رونمایی کرده است. این شاسی بلند بر اساس معماری جدید T2X Mars ساخته شده است و در جایگاهی بالاتر از تیگو 8 قرار می گیرد. در ادامه ویویدیی تماشا می کنید که شاسی بلند چری تیگو 9 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس،  شاسی بلند چری تیگو 9 مدل 2023 شباهت زیادی به کیا کارنیوال دارد و به نوعی می توان آن را یک خودرو چند منظوره (MPV) قلمداد کرد.

نیروی پیشران شاسی بلند چری تیگو 9 مدل 2023 را یک موتور توربو و 2.0 لیتری تأمین می کند که قادر است 261 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مدل های دیفرانسیل جلو به یک گیربکس هفت سرعته DCT و مدل های چهار چرخ محرک به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک Aisin مجهز هستند.

راز آسمان پایتخت

حداکثر سرعت شاسی بلند چری تیگو 9 مدل 2023 دویست و پنج کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و در سیکل ترکیبی در هر 100 کیلومتر 7.7 لیتر بنزین مصرف می کند. نسخه هیبریدی این شاسی بلند نیز در آینده به بازار عرضه خواهد شد.

از لحاظ ایمنی باید گفت شاسی بلند چری تیگو 9 مدل 2023 به صورت استاندارد به سیستم دستیار راننده سطح 2 مجهز شده است که شامل کروز کنترل اتوماتیک و پارک خودکار می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز