نیسان سنترا مدل 2024؛ سواری محبوب جوانان رونمایی شد (ویدیو)

نیسان سنترا از آن خودروهایی است که حال و هوای تازه ای به صنعت خودروسازی داده است. این سدان جمع و جور برای سال 2024 به روزرسانی شده و برای هوادارانش حرف های تازه ای خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان سنترا مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان سنترا مدل 2024 برای رقابت با رقبایی مانند هوندا سیویک، هیوندای الانترا و فولکس واگن جتا وارد میدان شده است، به همین خاطر بر روی بدنه نیسان سنترا مدل 2024 تغییراتی صورت گرفته و به طراحی خودروهای این کلاس شباهت بیشتری پیدا کرده است؛ در کابین داخلی نیز تجهیزاتی پیشرفته به همراه یک نمایشگر مولتی مدیای بزرگ به چشم می خورد که از نیسان آلتیما به عاریت گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

نیسان سنترا مدل 2024 به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری مجهز شده است که 149 اسب بخار نیرو تولید می کند و در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد. تعبیه گیربکس متغیر پیوسته و سیستم استاپ-استارت یکی از مهم ترین تغییراتی است که بر روی این مدل انجام گرفته و کمپانی نیسان مدعی است این موارد باعث شده اند میزان مصرف سوخت کاهش پیدا کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نیسان سنترا مدل 2024؛ سواری محبوب جوانان رونمایی شد (ویدیو)

  1. وحید گفته:

    همه ش یه طرف ، اون تیتر خودرو محبوب نسل جوان یه طرف… بیشتر از این نسوزون حاجی… اینجا یه پراید ۱۱۱ و هندا کلیک هم واسه نسل جوون محبوبه. چهل پنجاه ساله هامون آرزو میکنن اسمشان واسه کوئیک در بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز