ولوو با شاسی بلند کوچک EX30 قواعد بازی را عوض کرد (ویدیو)

ولوو EX30 کوچک ترین خودرو برقی است که کمپانی ولوو تاکنون تولید کرده است و پرشتاب ترین خودرو در تاریخ این شرکت نیز به شمار می آید. علاوه بر این، کمپانی سازنده مدعی است این شاسی بلند کوچک کمتر از تمامی خودروهایی که تاکنون ساخته است موجب تولید گاز آلاینده CO2 می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند ولوو EX30 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یک چهارم از آلومینیوم به کار رفته در تولید شاسی بلند ولوو EX30 و حدود 17 درصد از فولاد آن از فلزات بازیافت شده هستند. مقدار زیادی از مواد پلاستیکی نیز از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده اند و کفی های خودرو به طور کامل از بطری های پلاستیکی بازیافت شده تهیه شده است.

از آن جایی که شاسی بلند ولوو EX30 از مواد بازیافتی ساخته شده است و کمپانی ولوو نیز سخت در تلاش است تا آلاینده های کربنی را از کل زنجیره تولید و کارخانه هایش حذف کند، این شاسی بلند با محیط زیست بسیار مهربان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آن طور که کمپانی ولوو اعلام کرده است در مرحله تولید هر دستگاه و همچنین هنگامی که ولوو EX30 مسافتی برابر با 120000 مایل را بپیماید کمتر از 30 تن گاز آلاینده CO2 تولید خواهد شد.

ولوو EX30 یکی از پرشتاب ترین محصولات ولوو است که تاکنون ساخته شده است. نسخه Twin Motor Performance این شاسی بلند 428 اسب بخار قدرت دارد و می تواند ظرف 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ولوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز