تولید پروتز زانو و ایمپلنت ستون فقرات در شرکت آیتک سلامت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل شرکت آیتک سلامت نوین آسیا با اشاره به کمبود تولید پروتز در کشور گفت: پروتزهای زانوی آیتک در انتظار مجوز وزارت بهداشت است. امیدواریم تا دو ماه آینده بتوانیم این محصول را به بازار عرضه و زمان انتظار بیماران برای دریافت این محصول را کاهش دهیم.

محمد کنی مدیرعامل شرکت آیتک سلامت نوین آسیا در حاشیه نمایشگاه ایران هلث در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه این شرکت ایمپلنت‌های ستون فقرات تولید می‌کند، گفت: از یک سا گذشته شرکت به مدیریت جدید واگذار شده و فعالیت خود را گسترش داده است؛ به طوری که مجوز 22 محصول ایپملنت، کراس لینک‌ها، کش‌های کمری، کش‌های گردنی و غیره را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه بخش تحقیق و توسعه شرکت روی پروتزهای زانو متمرکز شده است، افزود: در شرایط کنونی پیش تولید پروتز زانو انجام شده و منتظر مجوزهای وزارت بهداشت هستیم. از این رو امیدواریم تا دو ماه آینده موفق به اخذ مجوز و عرضه آن به بازار داخلی باشیم.

بیشتر بخوانید:

او با اشاره به اینکه دو یا سه شرکت در کشور پروتزهای زانو را تولید می‌کنند، اظهار کرد: بخش عمده نیاز این محصول از طریق واردات تامین می‌شود. به همین دلیل در صورت اخذ مجوز تولید و عرضه این محصول، شرکت می‌تواند سهم بزرگی از نیاز بازار را تامین کرده و  همچنین از خروج ارز برای واردات این محصول جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آیتک سلامت نوین آسیا با بیان اینکه به دلیل کمبود پروتز زانو در کشور زمان انتظار بیماران برای انجام جراحی طولانی است، اظهار کرد: امیدواریم با تولید این محصول میانگین مدت انتظار بیماران را کاهش دهیم. همچنین در صورت کسب مجوز و با توجه به درخواست کشورهای منطقه، امیدواریم طی سال‌های آینده محصولات مازاد را به کشورهای همسایه صادرات کنیم.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز