تولید دستگاه جوانساز سولاتریکس داخلی با یک دهم قیمت نمونه خارجی

ژیوار

مدیر فروش شرکت مرسا طب تجهیز با اشاره به کیفیت مطلوب تولیدات داخلی در حوزه تجهیزات پزشکی، گفت: دستگاه سولاتریکس مرسا طب با کاربرد جوانسازی پوست ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد، این در حالیست که نمونه خارجی این دستگاه ۴۰ هزار دلار یعنی حدودا ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

افشین محمدخانی مطلق در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان نزدیک به ده سال در زمینه تجهیز کلینیک‌های زیبایی سابقه فعالیت دارد، گفت: این شرکت تاکنون ۵ محصول در زمینه پوست، مو، زیبایی و جوانسازی ارایه کرده که کاربرد درمانی دارند.

بیشتر بخوانید:

او با بیان اینکه محصول جوانسازی شرکت مرسا طب مشابه خارجی دارد که با قیمت ۴۰ هزار دلار به بالا عرضه می‌شود، اظهار کرد: محصول سولاتریکس با تکنولوژی ترمومکانیکال جایگزین لیزر شده است. این دستگاه مرسا طب با استاندارد سی یی اروپا با یک دهم قیمت عرضه می‌شود. این محصول برای دومین بار در جهان توسط مرسا طب تولید شده و علاوه بر کاربردهای جوانسازی، برای رفع چین و چروک اطراف چشم با آسیب خیلی کمتر و درمان کوتاه‌تر کاربرد بالایی دارد.

دریان سفر امید

وی با تاکید بر اینکه مرسا طب محصولات خود را به ترکیه، استرالیا، اسپانیا، عراق و… صادر می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر ورود به بازار کشورهایی مانند گرجستان، تاجیکستان، بلاروس، آذربایجان و… را در دستور کار قرار داده‌ایم.

افشین محمدخانی مطلق در پایان با بیان اینکه در محصولات زیبایی و جوانسازی رقبای زیادی وجود دارد، تصریح کرد: قیمت محصولات مرسا طب نسبت به نمونه خارجی بسیار رقابتی است. برای نمونه دستگاه سولاتریکس مرسا طب ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. با در نظر گرفتن قیمت ۴۰ هزار دلاری نمونه خارجی این دستگاه با قیمت دلار ۶۰ هزار تومانی ارزش ریالی آن ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است، شرکت مرسا طب تجهیز کد ثبتی (۵۰۹۲۵۳) در زمینه تولید و توزیع سراسری تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولیدات شرکت سیستم های پزشکی و آزمایشگاهی در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های جراحی عمومی است که به صورت مستقل تولید و به فروش می‌رسد. از جمله این محصولات می‌توان به دستگاه پلاسما الکتروسرجیکال اشاره کرد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان