کراس اوور جدید مکث موتور رونمایی شد

مکث موتور از تولید تیارا خبر داد و این محصول را کراس اوور شهری معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سایت خودرو، قائم مقام تولید ماموت خودرو از تجهیزات و دانش روز دنیا در خط تولید تیارا سخن گفت و ادامه داد: تجهیز خط تولید تیارا همانند تجهیزات مدرن اروپایی است که با همکاری وزارت صمت اتجام شد.

مدیرعامل مکث موتور نیز در مراسم رونمایی به تولید و عرضه موفق پیکاپ کلوت اشاره کرد و افزود: پس از تولید پیکاپ کلوت در کمتر از 8 ماه اکنون نخستین خودروهای تیارا تولید خواهند شد.

مشخصات تیارا مکث موتور

به  گفته وطن‌خواه تیارا یک کراس اوور شهری است که ظرفیت 7 سرنشین را دارد و به دلیل طراحی انجام شده برای تمامی مصارف و سنین مناسب خواهد بود. درهای عقب این خودرو کشیده است و سوار و پیاده شدن سرنشینان ردیف سوم راحت‌تر انجام خواهد شد.

دریان سفر امید

از ویژگی‌های تیارا می‌توان به دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، ایموبلایزر موتور، تهویه تمام اتوماتیک، آینه‌های گرم‌کن دار، سنسور نور، ملاستر تمام دیجیتال، سیستم کنترل پایداری ای‌اس‌پی، اتوهلد و… اشاره کرد.

از مشخصات فنی این محصول می‌توان موتور 4 سیلندر 1.5 توربوشارژ که توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار در 5 هزار و 600 دور دقیقه و 215 نیوتن‌متر گشتاوراز دوهزار تا 4 هزار دور دقیقه را نام برد که نیروی تولیدی را توسط گیربکس 6 دنده اتوماتیک آن به چرخ‌های جلو می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : مکث موتور
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان