تولید این ماشین پرطرفدار ایران خودرو برای همیشه متوقف شد

تولید این خودرو پرطرفدار ایران خودرو برای همیشه متوقف شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز 31 خرداد 1403، خط تولید خودروی پژوپارس در شرکت ایران خودرو متوقف می‌شود. سازمان ملی استاندارد اعلام کرده که مهلت جدیدی برای تداوم تولید پژوپارس در نظر نمی‌گیرد و ایران خودرو نیز به مشتریان مردد خود، هشدار داده است که این محصول جایگزین خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که قرار بود تولید این خودرو در نیمه اسفند سال گذشته متوقف شود، به دنبال تعهد 172 هزار دستگاهی پژوپارس توسط شرکت ایران خودرو، سازمان ملی استاندارد پایان خردادماه را به عنوان زمان مقرر برای توقف تولید این محصول در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

از زمان مهلت اولیه تاوقف تولید (نیمه اسفند 1402)، شرکت ایران خودرو در مرداد سال گذشته، تولید پژوپارس را کاهش داده و به جای آن، افزایش تولید خودروی سورن پلاس را به عنوان جایگزین در دستور کار قرار داد.

با این حال، سازمان ملی استاندارد به دلیل تعهد ایران خودرو به تحویل 172 هزار و 418 دستگاه پژوپارس، به سرعت از موضع خود عقب نشینی کرده و از کیفیت پژو پارس تا پایان خرداد 1403 اعلام رضایتمندی کرد.

شرکت تولید کننده این خودرو، اواخر سال گذشته قیمت پژوپارس را 50 درصد افزایش داده است، اما همچنان بر حذف این محصول قدیمی اصرار دارد.

به نقل از دنیای اقتصاد، گزارش منتشر شده در سامانه کدال بورس نشان می‌دهد که شرکت ایران خودرو به حذف پژوپارس اصرار دارد، این گزارش به ضرر ۱۱۱ همتی ایران خودرو نیز می‌پردازد که ۵۱ همت از آن به خودروی پژوپارس مربوط است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز