تور تفلیس، تجربه سفری ارزان در دل اروپا

تور تفلیس - کاماپرس
ژیوار

پایتخت کشور گرجستان، طی سالیان اخیر یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر جاذبه‌های دیدنی خاص و منحصر به‌فرد، از لحاظ اقتصادی نیز می‌تواند برای گردشگران بسیار ارزان تمام شود. شهر تلفیس به‌عنوان پایتخت این کشور، مقصد مناسبی برای سفر محسوب می‌شود؛ گردشگران می‌توانند در قالب تور تفلیس و یا تور مشترک این شهر با دیگر شهرهای گرجستان، جاذبه‌های دیدنی این شهر را از نزدیک لمس کنند. در این مطلب شرایط خرید تور تفلیس و جاذبه‌های دیدنی این شهر مورد بررسی قرار گرفته‌است.

خرید تور تفلیس با قیمتی باورنکردنی

در قالب تور گرجستان، می‌توان به ازای اقامت 7 شب در تفلیس، می‌توان با مبلغ کمتر از 15 میلیون تومان، اقامت بی‌عیب و نقصی را در هتل‌های سه ستاره این شهر تجربه‌کرد و از تمامی امکانات تور بهره برد. البته رزرو تور با تعداد روزهای کمتر نیز امکان‌پذیر است، اما چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ خوش‌گذرانی تور هفت روزه پیشنهاد بهتری به‌نظر می‌رسد. بیمه مسافرتی، اقامت در هتل سه ستاره با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی امکانات این تور است. تمامی پروازهای این تور در بازه‌های زمانی مختلف نیز در مردادماه با پرواز قشم‌ایر یا آسمان انجام می‌شود.

تور تفلیس - کاماپرس

چه زمانی برای سفر به تفلیس مناسب است؟

درست است که در فصل بهار و پاییز، با توجه به خنکی هوا، می‌توان دمای معتدل‌تری را در شهر تفلیس تجربه کرد، اما فصل تابستان نیز با توجه به تعطیلات ایرانی‌ها، علیرغم گرمای هوا، برگزاری تورهای متنوع به مقصد این شهر بسیار متداول است. مسلما سفر به دل این شهر، در روزهای گرم تابستان می‌تواند خستگی کاری و تحصیلی را از تن گردشگران خارج کند. در این فصل از سال، تفریحات آبی و جشنواره‌های شبانه به اوج خود می‌رسند و می‌توان آرامش و هیجان را به صورت همزمان در این سفر تجربه کرد.

تور تفلیس - کاماپرس

بازدید از بناهای تاریخی شهر تفلیس

قلعه ناریکالا را می‌توان یکی از نمادهای تاریخی معروف تفلیس عنوان کرد که قدمت آن به قرن چهارم میلادی باز می‌گردد. با توجه به اینکه این قلعه در دوره ساسانیان احداث شده و در آن زمان، جزئی از خاک ایران بوده، می‌توان ردپای معماری ایرانی را در این سازه مشاهده کرد.

کلیسای جامع تثلیت یا سامبا نیز می‌توان مقصد گردشگری محبوبی باشد. این کلیسا با معماری تاریخی و تزئینات موزائیکی، از شکوه خاصی برخوردار است و در دل این بنا، 9 کلیسای کوچک دیده می‌شود. برای علاقه‌مندان به عکاسی و ثبت لحظات جذاب، بازدید از این مکان بسیار توصیه می‌شود. بازدید از برج ساعت، بعنوان نمادی از قدمت شهر، میدان آزادی و پل صلح تفلیس نیز خالی از لطف نیست. چشم‌انداز پل صلح در طول شب، با نورپردازی و انعکاس آن در آب، می‌تواند جلوه خاصی به فضا بدهد.

دریان سفر امید

تور تفلیس - کاماپرس

تجربه طعم لذیذ غذاهای سنتی گرجستان

نمی‌توان به پایتخت گرجستان سفر کرد و غذاهای سنتی و محبوب این شهر را تجربه نکرد. خاچاپوری، یکی از غذاهای محبوب گرجستانی هاست که حتی افراد محلی آن‌را بسیار سرتر از پیتزا می‌دانند. ترکیب نان تازه، پنیر مخصوص گرجی و تخم‌مرغ با زرده عسلی، برگ برنده گرجستانی‌ها محسوب می‌شود و خوردن این غذا به شدت توصیه می‌شود.

در کنار خاچاپوری، خینکالی نیز یکی دیگر از غذاهای ملی گرجستان است. خینکالی با مایه گوشت، سیب‌زمینی و قارچ سرو می‌شود اما خینکالی گوشت معروف‌ترین نوع این غذاست. ترکیب سبزیجات تازه و معطر، پیاز و سیر در کنار گوشت چرخ‌کرده، حتی می‌تواند افرادی را که خیلی با طعم گوشت ارتباط برقرار نمی‌کنند، با گوشت آشتی دهد. خورش چاکاپولی، با ترکیب گوشت گاو یا بره، ترخون، پیاز و سیر نیز در طول سفر به شهر تفلیس یکی دیگر از غذاهایی است که حتما توصیه می‌شود.

تور تفلیس - کاماپرس

خرید تور تفلیس از « نیک سام سفر »

آژانس مسافرتی نیک سام سفر بعنوان یکی از مراجع تخصصی در زمینه برگزاری تورهای خارجی، می‌تواند گزینه مطمئنی برای سفر به شهر تفلیس باشد. امکان بازدید از این شهر در قالب تور تفلیس به صورت مجزا در مردادماه فراهم شده‌است. از مزیت‍‌های این تور، امکان سفر با قیمتی مقرون به‌صرفه و بسیار اقتصادی است. علاقه‌مندان به خرید تور تفلیس می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.niksamsafar.com و یا تماس با شماره تلفن 021-44272500 شرایط خرید تور تفلیس و زمانبندی سفر به این شهر و دیگر شهرهای کشور گرجستان را جویا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز