تور اروپا نوروز 1401 فقط با 890 یورو

ژیوار

بهترین قیمت تورهای اروپایی با تنوع مقصد و تاریخ را در پکیج‌ تورهای نوروزی آژانس ژیوار خواهید یافت. خوشبختانه بعد از شرایط کرونایی، امسال امکان شرکت در تور اروپا نوروز 1401 برقرار شد. برای شرکت در این تورها کافی است لینک یادشده را باز کرده، تور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با شماره 02154795000 تماس حاصل فرمایید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ژیوار، نکته‌ای که وجود دارد، این است که باید به صورت کامل واکسیناسیون انجام داده باشید و نوع واکسن تزریقی‌تان باید مورد تأیید کشور مقصد باشد.

با 890 یورو و پرواز لوفت هانزا می‌توانید پاریس را به مدت 5 روز بگردید و لذت ببرید.

دریان سفر امید

برنامه تور فرانسه نوروز 1401 چیست؟

به تور فرانسه نوروز 1401 خوش آمدید. بعد از اخذ ویزای شینگن و آماده شدن برای سفر، برنامه تور شروع می‌شود. روز اول بعد از اینکه از فرودگاه خارج شدید با ترنسفر اختصاصی به همراه لیدر و سایر اعضای تور به سمت هتل حرکت می‌کنید. در لابی هتل اتاق‌های خود رو تحویل می‌گیرید و بعد از استراحت کوتاه در هتل، اگر مایل بودید به همراه لیدر، گشت پانارومیک رو آغاز کرده، مشغول پیاده‌روی و گشت و گذار در اطراف هتل می‌شوید.

روز دوم برنامه گشت شهری شروع می‌شود. بعد از صرف صبحانه در هتل و جمع شدن گروه در لابی، با اتوبوس اختصاصی و لیدر که از ایران همراه شما بوده، به بازدید از جاذبه‌های زیبای پاریس مشغول خواهید شد. بازدید از محله مونمارتر، کلیسای سکرکور، دیوار دوستت دارم یا دیوار عشق، محله نقاش‌ها، و بازدید از گالری لافایت و اُپرای گارنیه. هدیه آژانس ژیوار در این سفر به مسافرانش، بلیط اُپرا گارنیه است.

بعد از اینکه ثبت چندین عکس زیبا از تمام این جاذبه‌ها، نوبت به استراحت در هتل می‌رسد. برای روز سوم برنامه ویژه‌ای برای شما داریم. با جمع شدن دوباره مسافران تور و لیدر، بازدید از ترکادرو و عکاسی ایفل، میدان اتوال، شانزلیزه،کنکورد، مقبره ناپلئون، میدان وندم، محله سنت میشل (نمای بیرونی کلیسای نوتردام)، کشتی سواری روی رود سن در انتظار شماست که البته هزینه کشتی سواری برعهده آژانس است.

در روز چهارم از تور نیز که روز پایانی سفر است، دو گزینه به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ اول اینکه وقت آزاد در اختیارتان باشد یا گشت آپشنال بروکسل را انتخاب کنید. در گشت آپشنال بروکسل که به همراه لیدر برگزار می‌شود و خیلی جذاب هست از زیبایی‌های بروکسل بازدید می‌کنید و همین باعث می‌شود تا سال‌ها این خاطره زیبا در ذهن شما باقی بماند.

همراه با گروه بگردم یا به صورت انفرادی تفریح کنم؟

این را باید بدانید که شب‌ها در این تور وقتتان آزاد است و روزها می‌توانید برای خودتان، خارج از برنامه تور، به گشت و گذار بپردازید. اما در مدت 16 سال تجربه ما در اعزام مسافر به ازای تمام مسافران این مدت، 90 درصد رضایت مسافران در همراهی با گروه ثبت شده است. تورلیدرهایی که در آژانس ژیوار در حال فعالیت هستند، از بهترین لیدرهایی هستند که در حوزه اروپا فعالیت دارند. برگزاری تورهای متعدد در آژانس ژیوار باعث شده تا به صورت مستقیم مجری تورهای اروپایی باشیم.

بهترین زمان شرکت در تور اروپا نوروز 1401

برای شرکت در تورهای اروپایی نوروز 1401 بهترین زمان ثبت نام همین الان است. برای شرکت در تورها، بعد از مقایسه با سایر آژانس‌ها می‌توانید در صورت دلخواه میهمان ژیوار باشید و برای اخذ مشاوره رایگان قبل از سفر و انتخاب بهترین تور برای شما در خدمت شما باشیم. مقاصد اروپایی شامل فرانسه، اسپانیا، سوئیس،پرتغال، ایتالیا، هلند، پراگ، وین، بارسلون، مادرید، میلان، رم، ونیز و … .

تور ترکیبی اروپا یا تور تک مقصده؟

تورهای ترکیبی اروپا برای نوروز همواره از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا می‌توانید با یکبار هزینه به چند کشور اروپایی سفر کنید و از اقامت خود بیشترین استفاده را ببرید. در مورد هزینه باید بدانید که تورهای تک مقصده نسبت به تورهای ترکیبی، اقتصادی‌تر هستند. اما ارزش دارد!!! در ژیوار آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستیم.

آدرس ما: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، بلوار سروناز، پلاک 9، طبقه همکف، آژانس ژیوار .

مرتبط با : ژیوار
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز