توجه به نخبه گرایی در مجموعه پخش تک ناز یاسمن

تک ناز یاسمن-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی دانشگاه برگزار شد و در آن شرکت‌هایی مثل شرکت پخش تک ناز یاسمن (روغن سمن) حضور پیدا کردند.

به گزارش کاماپرس، شرکت پخش تک ناز یاسمن یکی از مجموعه‌های انحصاری است که به تولید انواع روغن و فرآورده‌های جانبی مشغول است. این مجموعه در حال گسترش بستر کاری خود است و به همین دلیل برای جذب نیروی کاربلد اشتیاق دارد.

هدف روغن سمن از شرکت در نمایشگاه کار تهران

سیما جبارنژاد، مدیر سیستم و استراتژی در گفت و گو با گزارشگر کاماپرس گفت: مجموعه ما با توجه به استراتژی تعریف شده در آغاز سال، دنبال جذب نیروی نخبه است. به همین دلیل در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا با دانشجوهایی ارتباط بگیریم که در دانشگاه‌های معتبر تحصیل کرده باشند و به لحاظ معدلی بالا باشند تا دانش جدیدی را وارد شرکت کنیم و نیروهای نخبه را به کار بگیریم و شرکت را پویاتر کنیم.

 محصولات جدید تک ناز یاسمن

وی درباره خدمات و محصولات جدید مجموعه گفت: روغن کنجد و سرخ کردنی از ابتدای فعالیت‌مان تولید کردیم اما در حال حاضر حلوای کنجد و ارده را هم به سبد محصولات اضافه کرده‌ایم. اخیرا هم به تولید روغن‌های بادام زمینی مشغول هستیم. در حال حاضر گروه آر اند دی ما مشغول کار روی محصولی مثل کره بادام زمینی، حلواهای سنتی و حلوا شکری در ابعاد کوچک‌تر هستند.

اولویت بندی شش ماهه دوم سال

جبارنژاد درباره اولویت بندی برنامه‌های کاری مجموعه گفت: بخش آر اند دی ما برای تولید محصولات جدید حدود 70 درصد مسیر را طی کرده‌اند و در ادامه امسال این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد تا در لیست محصولات افزایش داشته باشیم. از دیگر برنامه نیمه دوم امسال می‌شود به جذب نیروی بیشتر و تغییر در پتانسیل پرسنل اشاره کرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چالش اصلی شرکت پخش تک ناز یاسمن

وی در پایان گفت: همه سازمان‌ها ابتدای سال را با جذب نیرو شروع می‌کنند اما پس از مدتی کار کردن با ریزش نیرو مواجه می‌شویم. مجموعه ما در بحث فروش با چنین مشکلی مواجه است. در واقع ابتدای سال ما جذب فروشنده داریم، اما بیشتر آن‌ها بعد از مدتی مایل به تغییر فیلد کاری یا قطع همکاری هستند. البته ما توانستیم طی دو تا سه ماهه اول سال نیروی خود را در این بخش جذب کنیم و تمرکزمان را روی تولید محصولات جدید بگذاریم.

انتهای پیام

مرتبط با : تک ناز یاسمن
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان