تهران شنبه هفته آینده هم تعطیل شد؟

تعطیلی - کاماپرس
ژیوار

پس از اعلام تعطیلی ناگهانی ادارات دولتی تهران از روز چهارشنبه ظهر، بسیاری از شهروندان به‌دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا شنبه نیز تهران تعطیل می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در نخستین ساعات کاری روز چهارشنبه ـ‌سوم مرداد ماه‌ـ مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به افزایش ناگهانی دما از تعطیلی زودتر ادارات دولتی استان تهران خبر داد و اعلام کرد که کلیه ادارات دولتی به غیر از مراکز درمانی و بانک‌ها از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه تعطیل می‌شوند.

او همچنین با اشاره به هشدار کارشناسان بیان کرد: از مردم عزیز و شهروندان می خواهیم طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برای حفظ سلامتی خود از خانه خارج نشوند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

این در حالی است که درخواست‌ها برای تعطیلی شنبه و یکشنبه آینده به دلیل گرمای دما نیز افزایش داشته است. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود؛ طبق پیش‌بینی پایگاه داده هواشناسی «MSN» روز شنبه شاهد تابش فرابنفش خورشید هستیم که مهمترین عامل ابتلا به سرطان است.

به همین دلیل، کارشناسان می‌گویند که وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت بخواهد که کل کشور شنبه آینده تعطیل شود، زیرا سلامت مردم در معرض خطر است. با وجود تمامی این اخبار، اما تا لحظه تنظیم گزارش خبری مبنی بر تعطیل تهران و دیگر استان‌ها ازسوی مقامات رسمی اعلام نشده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز