تماشای 5 جاذبه‌ گردشگری خاص در تور کوش آداسی

ژیوار

کوش آداسی، یکی از قطب‌های گردشگری ترکیه و یکی از بنادر بسیار زیبا و خاص این کشور در دریای مدیترانه است. این جزیره به جاذبه‌های تفریحی، هتل‌های لوکس و مراکز خرید خوش قیمت مشهور است. ساحل زیبای کوش آداسی نیز بهترین مکان برای شنا و آفتاب ‌گرفتن است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جاذبه­‌های گردشگری خاص در تور کوش آداسی پرداخته است.

پارک آبی آکوا فانتسی

کوش آداسی چندین پارک آبی دارد که شاید بتوان آکوا فانتاسی را به عنوان بهترین و کامل‌ترین پارک آبی این منطقه معرفی کرد. این پارک آبی دارای قسمت‌های بسیار جالب و متفاوتی برای کودکان و بزرگسالان است و تمام اعضای خانواده می‌توانند ساعات خوشی را در آکوا فانتاسی و در تور کوش آداسی بگذرانند.

این پارک آبی متعلق به یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی بوده و به همین دلیل دارای امکانات رفاهی، رستوران و انواع کافه‌ است. تعداد زیاد سرسره‌ و وسایل بازی‌ این پارک در کنار وسعت آن باعث می­شود که شلوغی و تعداد بالای گردشگران در آن کمتر به چشم آید.

دریان سفر امید

بازار کوش آداسی

کوش آداسی دارای یک بازار سنتی است که اجناس مختلف مانند پوشاک، به قیمت بسیار مناسبی از آن قابل خریداری است. این بازار تقریبا در تمام مدت شبانه روز باز و در خدمت گردشگران است. تنوع جنس و قیمت در بازار کوش آداسی بالا است و اغلب کسانی که از این بازار دیدن می‌کنند، با دست پر از آنجا برمی‌گردند.

بیشتر گردشگران تور کوش آداسی شب‌های بازار این شهر را بسیار زیباتر از روزهای آن می‌دانند و به همین دلیل تعداد بازدیدکنندگان در شب بیشتر از روز است. البته یکی دیگر از دلایل این موضوع نیز خنک‌تر بودن هوا در شب‌های کوش آداسی است.

بازار کوش آداسی

بازدید از خانه حضرت مریم

مردم ترکیه اعتقاد دارند که خانه حضرت مریم در کوش آداسی قرار دارد و همین موضوع باعث شده که این مکان تاریخی به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود. هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان  برای بازدید از خانه حضرت مریم به این منطقه می‌آیند. گفته می‌شود که حضرت مریم 10 سال آخر عمرش را در این خانه گذرانده است.

خانه حضرت مریم در شهر کوچک سلجوق در کنار کوش آداسی و در یک منطقه سرسبز و زیبا قرار گرفته است. در واقع این خانه، کلیسای کوچکی برای مسیحیان کاتولیک است. چشمه معروفی نیز در کنار این خانه وجود دارد و برخی از مسیحیان اعتقاد دارند که نوشیدن آب این چشمه باعث شفای بیماران می‌شود.

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

ساحل مخصوص بانوان

کوش آداسی دارای یک ساحل مخصوص برای بانوان است تا آنان در تور کوش آداسی بتوانند با آرامش خاطر در این ساحل دریای مدیترانه به استراحت بپردازند و حمام آفتاب بگیرند. شاید بتوان این ساحل را زیباترین و شلوغ‌ترین ساحل کوش آداسی نامید.

علاوه بر رستوران‌ها و کافه‌ها، انواع ورزش‌های آبی و ساحلی مختص بانوان نیز در این ساحل وجود دارد. برای نمونه می‌توان به شنا، غواصی، اسکی روی آب و والیبال ساحلی اشاره کرد که همگی بر اساس علاقه­‌مندی بانوان و برای آنان ایجاد شده است.

ساحل مخصوص بانوان کوش آداسی

عکاسی در زیبایی‌های بی­نظیر پاموک کاله

پاموک کاله یا قلعه پنبه‌ای، یکی از جاذبه‌های گردشگری خیلی خاص و طبیعی تور کوش آداسی است. دلیل نامگذاری این مکان به نام قلعه پنبه‌ای نیز این است که حالت رنگ و شکل سنگ‌ها و چشمه‌های آب گرم به خاطر بخار، حالت پنبه را تداعی می‌کند.

این مکان طبیعی بر اثر زلزله پدید آمده است. این منطقه همانند تراس‌های تراورتنی است که آب دریا را نیز به سوی خود کشیده و با کربنات سدیم تلفیق می‌کنند. آفتاب نیز آب‌های زیرزمینی و آب دریا را بخار کرده و به شکل پنبه در می‌آورد. این مکان بهترین محل عکاسی در در کوش آداسی محسوب می‌شود و آب این منطقه نیز خاصیت درمانی دارد.

پاموک کاله

خرید تور کوش آداسی با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان جزو آژانس‌های برتر کشور در زمینه ارائه تورهای داخلی و خارجی است که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر خود، خدمات نوینی را به گردشگران ارائه کرده است. برگزاری تورهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط پروازهای بین‌­المللی و رزرو هتل در شهرهای مختلف جهان از جمله خدمات سلام پرواز است.

علاقه‌­مندان می‌توانند برای خرید تور و استفاده از سایر خدمات سلام پرواز به وبسایت این آژانس گردشگری به آدرس salamparvaz.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز