تماشای جاذبه ‌های گردشگری با تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس
ژیوار

آفریقای جنوبی در جنوبی‌ترین قسمت قاره آفریقا واقع شده است. ویژگی‌های فرهنگی، طبیعی، دره‌های زیبا، بیابان‌های بکر، صخره‌های مرجانی، پارک‌های جنگلی، سواحل کناری نیلگون اقیانوس و شهرهای شلوغ و سرزنده این کشور گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. مناظر طبیعی فراوان، غواصی میان کوسه‌ها و وجود حیات وحش غنی مانند شیر، بوفالو، پلنگ، کرگدن، فیل از جاذبه‌های شگفت انگیز برای علاقه‌مندان طبیعت و حیات وحش است. تور آفریقای جنوبی به علت این زیبایی‌ها، مورد توجه بسیاری از گردشگران است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی، خدمات تور آفریقای جنوبی، هزینه و بهترین زمان سفر می‌پردازد.

جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی

شهر کیپ تاون: شهری زیبا و پرطرفدار در آفریقای جنوبی که شامل باغ‌های زیبا، بازارهای محلی، شاهکارهای معماری و ساحل‌های زیبا است.

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس

پارک ملی کروگر: یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ملی در آفریقای جنوبی است. این پارک خانه دارای بیش از 150 گونه حیوانات و پرندگان متنوع است مانند شیر، گرگ، فیل، زرافه و … است.

دریان سفر امید

شهر ژوهانسبورگ: در تور آفریقای جنوبی می‌توانید از این شهر اقتصادی بازدید کنید. در آن می‌توانید از موزه‌ها، برج‌‌های بلند، بازارهای محلی و خیابان‌های هنری دیدن کنید. به علاوه بازدید از شهر ماینز، که یک شهر قدیمی معدنی است و در نزدیکی ژوهانسبورگ قرار دارد توصیه می‌شود.

شهر دوربان: شهری با تنوع فرهنگی و طبیعی بسیار شامل سواحل زیبا، بازارهای محلی، موزه‌ها و باغ‌های زیبا است.

وینچستر: منطقه‌ی زیبایی در آفریقای جنوبی شامل رودخانه‌‌ها، جنگل‌ها، مزارع و شهرهای کوچک است.

هزینه سفر با تور آفریقای جنوبی

هزینه سفر با تور به آفریقای جنوبی به مدت زمان سفر، تعداد افراد، انتخاب هتل، بلیط هواپیما، برنامه‌‌ی گردشگری و سطح اقامت بستگی دارد. فصل سفر هم می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت داشته باشد. به عنوان نمونه، در فصل پاییز و زمستان بلیط هواپیما و هتل را با قیمت کمتری می‌توانید تهیه کنید ولی در فصل بهار و تابستان بیشترین قیمت را دارند. البته می‌توانید با انتخاب هتل‌های ارزان‌تر و استفاده از پروازهای ترانسفری، هزینه‌ی سفر را به شدت کاهش دهید.

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس

خدمات تور مسافرتی به آفریقای جنوبی

امکانات تور آفریقای جنوبی با توجه به مدت زمان سفر و آژانس مسافرتی متفاوت است اما برخی از خدمات و امکانات عمومی در تور مسافرتی آفریقای جنوبی مشترک هستند. به عنوان نمونه بلیط هواپیما برای رفت و برگشت به تور آفریقای جنوبی تهیه می‌شود. هتل‌های مختلف با امکانات مختلف در تور مسافرتی آفریقای جنوبی برای اقامت در نظر گرفته می‌شوند. اغلب بسته ‌های تور شامل صبحانه، ناهار و شام در هتل یا رستوران‌ های خاص هستند.

یک راهنمای مجرب با حضور در تور آفریقای جنوبی به گردشگران کمک می‌کند تا در بازدید از زیبایی‌های این کشور راهنمایی‌شان کنند. حمل و نقل از فرودگاه همچنین برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی با اتوبوس، تاکسی و یا خودروی شخصی در تورها ارائه می‌شوند. به علاوه بیمه مسافرتی برای گردشگران جهت پوشش هزینه‌های ناخواسته مانند بیماری یا تاخیر در پرواز ارائه می‌شود. برخی از آژانس‌های مسافرتی پشتیبانی 24 ساعته برای تور مسافرتی آفریقای جنوبی ارائه می‌دهند تا در صورت بروز مشکلات در سفر، گردشگران به راحتی با مسئول تور مسافرتی ارتباط برقرار کنند.

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس

بهترین زمان سفر با تور به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری با آب و هوای متفاوت است اما به طور کلی، بهترین زمان برای سفر با تور مسافرتی به آفریقای جنوبی بهار و پاییز است چراکه در این ایام از سال، هوا خنک و خشک بوده و بیشترین تعداد روز‌های آفتابی را دارد. به علاوه در این فصول گردشگران کمتر هستند و هزینه‌‌ها برای اقامت و خرید بلیط هواپیما کمتر خواهد بود.

برای بازدید از آفریقای جنوبی، می توانید در مهر و آبان‌ماه نیز اقدام کنید. در این ماه‌ها شرایط آب و هوایی در جنوب آفریقا مناسب بوده چراکه هوای گرم همچنان در این منطقه ساکن است در حالی که در فصل تابستان یعنی ماه‌های ژانویه تا مارس هوا بسیار گرم و خشک است و بسیاری از مناطق در این فصل بسیار شلوغ و پربازدید هستند. اگر قصد سفر به مناطق ساحلی مثل کیپ تاون و دربند برای تفریح را دارید فصل تابستان گزینه مناسبی است.

رزرو تور آفریقای جنوبی در آژانس مسافرتی “هرمس ۷۲۴”

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس به صورت تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه آژانس‌های هرمس فراهم بوده که مسافرین بسته تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. شرکت هرمس به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126353624 یا پشتیبانی ویژه ساعات کاری به شماره 02126353624 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز