تلویزیون جی پلاس بخریم یا سام الکترونیک ؟

Une famille devant la télé.-کاماپرس
ژیوار

تلوزیون به عنوان یکی از لوازم خانگی پرکار خانه، نقش مهمی در سرگرم‌کردن اعضای خانواده دارد و خرید آن عموما باید با تحقیق و بررسی انجام شود. برند ایرانی جی پلاس و سام الکترونیک به عنوان شرکت فعال در صنعت تولید نمایشگرهای هوشمند شناخته‌ می‌شوند. هر دو برند به تولید تلوزیون‌های باکیفیتی روی آورده‌اند و از پخش تصاویر با کیفیت 4K برخوردار هستند. کیفیت خروجی صدا، به عنوان ویژگی مهم، در محصولات هر دو برند قابل قبول است و اکثر تلوزیون‌های این دو شرکت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های 4 مدل از تلوزیون‌های جی پلاس و سام الکترونیک می‌پردازد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55RU722N

این مدل تلوزیون در هنگام تهیه گزارش حدود 21 میلیون تومان قیمت دارد. زاویه دید این تلوزیون 55 اینچی از نوع 178/178 است و از زوایای مختلف و حتی بسته می‌توان به وضوح تلوزیون تماشا کرد. این امر برای خانه‌هایی با فضای محدودتر مزیت بزرگی محسوب می‌شود و می‌توانند با فراغ بال به چینش مبل‌های خود بپردازند.  این دستگاه از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای برخوردار است و با 16 گیگ حافظه داخلی و سیستم اندروید 11، کیفیت تصویر 4K ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55RU722N-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA55TU8500TH

این مدل تلوزیون ال ای دی سام الکترونیک را می‌توان با قیمت حدودی 20 میلیون تومان در رنگ مشکی تهیه کرد. زاویه دید دستگاه 178/178 است؛ این محصول تصاویر با کیفیت 4K نشان می‌دهد. پردازنده چهارهسته از نوع 64 بیتی نیز، به کیفیت بهتر پخش تصاویر کمک شایانی می‌کند. این دستگاه با صفحه تخت، قابلیت اتصال روی دیوار را نیز دارد و برای خانواده‌هایی با فرزند کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

تلویزیون ال ای دی سام مدل UA55TU8500TH سایز 55 اینچ-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N

حدود قیمت این مدل تلوزیون 43 اینچی در بازار کنونی 10 میلیون و 900 هزارتومان گزارش شده‌است. چنل این دستگاه از نوع IPS است و از گیرنده دیجیتال برای پخش شبکه‌های خانگی برخوردار است. این محصول با رزولوشن فول اچ دی 1080×1920 وضوح کیفی بالایی دارد و حتی جزئیات صحنه‌های تاریک فیلم و سریال را به خوبی نشان می‌دهد. این مدل تلوزیون قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد و کاربر می‌تواند از آن برای پخش برنامه‌های مختلف از جمله نتفلیکس و یوتیوب استفاده کند.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH418N سایز 43 اینچ-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA39T4100TH

این مدل تلوزیون سام الکترونیک 39 اینچی با قیمت حدودی 9 میلیون و 350 هزارتومان در بازار موجود است. این دستگاه دارای دوپایه رومیزی است و در کنار آن قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. صفحه نمایش این محصول غیر هوشمند از نوع LED است و تصاویر را با رزولوشن HD به نمایش می‌گذارد. ای نمایشگر از دو پورت USB برخوردار است و می‌توان از فلش مموری برای پخش برنامه‌های مورد نظر استفاده کرد. این دستگاه مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است و با وجود آن، کاربر دیگر نیازی به خرید گیرنده‌های جانبی ندارد. از طریق این محصول می‌توان به ضبط برنامه‌های مورد نظر روی حافظه جانبی نیز پرداخت؛ بدین صورت که دستگاه طبق زمانبندی ارائه‌شده از سوی کاربر، اقدام به ضبط برنامه دلخواه بر روی فلش یا هارد می‌کند.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA39T4100TH سایز 39 اینچ-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسسام الکترونیک
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تلویزیون جی پلاس بخریم یا سام الکترونیک ؟

  1. مرتضی شیخ الاسلامی گفته:

    از نظر بنده تلویزیون‌های جی پلاس واقعا به صرفه هستند. همون امکانات مارک‌های معروف رو ارایه می‌دهند و قیمت پایین تری دارند. تلویزیون قبلی خانه ما سونی بود و من دو ساله که دارم از این تلویزیون استفاده می‌کنم واقعا راضیم‌به نسبت هزینه ای که کردم خوب کار کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز