تقی مولوی از سئو محتوا در عصر هوش مصنوعی سخن می گوید

تقی مولوی
ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، تقی مولوی در ششمین روز این رویداد به مدت 90 دقیقه درباره سئو محتوا در عصر هوش مصنوعی سخنرانی می‌کند. تقی مولوی با تاکید بر گسترده بودن موضوع استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا، محور سخنرانی خود را اینگونه مطرح می‌کند:

تولید محتوا با هوش مصنوعی: چگونگی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای باکیفیت و سئو شده در کمترین زمان ممکن.
بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی: بررسی تغییرات الگوریتم‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو و نحوه تطبیق محتوا با این تغییرات.
تحلیل داده‌های محتوا با هوش مصنوعی: استفاده از ابزارهای تحلیل داده برای بهبود عملکرد محتوا و شناسایی فرصت‌های جدید.
محتوای تعاملی و شخصی‌سازی شده: چگونگی ایجاد محتواهایی که با کاربران تعامل برقرار کرده و به صورت شخصی‌سازی شده برای هر کاربر نمایش داده شود.
اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا: بررسی چالش‌های اخلاقی مرتبط با استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا و راهکارهای مقابله با آن.

تقی مولوی اضافه کرد: اهمیت این مباحث در این است که هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر نحوه جستجوی کاربران و رتبه‌بندی نتایج توسط موتورهای جستجو است. کسب‌وکارهایی که بتوانند از این فناوری به درستی استفاده کنند، می‌توانند در رقابت پیشی بگیرند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنند.

به گفته تقی مولوی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و مدیران وب‌سایت‌ها مخاطبان این سخنرانی خواهند بود.

دریان سفر امید

تقی مولوی هم بنیانگذار آژانس اینتن و پلتفرم محتوامارکتینگ است. او در طول 14 سال فعالیت در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ، همکاری با استیل البرز، شصتا و صبا بروکر را در کارنامه خود دارد. او در پروژه‌های متعددی در زمینه سئو و تولید محتوا رسانه برترین‌ها، دنیای اقتصاد، تجارت نیوز و خبرگزاری فارس و موج مشارکت داشته‌ است.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، حامی غفاری، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز