تفریحات لاکچری تور دبی پرواز امارات

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر با تور دبی پرواز امارات می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تعطیلات پیش روی خرداد باشد؛ چرا که با هزینه‌­ای معقول می‌توان از امکانات بی‌نظیر گردشگری در شهر دبی بهره‌مند شد.

به گزارش کاماپرس، در ماه خرداد به علت گرمای هوا، دیگر از آن شلوغی و ازدحام شهر دبی خبری نیست و گردشگران برای بازدید از مناطق دیدنی شهر دبی، نیازی به ماندن در صف‌های طولانی ندارند؛ همین امر تجربه تفریحات لاکچری در تور دبی پرواز امارات را برای گردشگران راحت‌تر رقم می‌زند. علاوه بر این، آب و هوای تقریبا گرم این فصل سال، به گردشگران امکان تجربه تفریحات آبی متنوع نظیر جت کار، غواصی و ساحل‌گردی را می‌دهد.

در این گزارش جاذبه­ های دیدنی و تفریحات در دبی شرح داده شده است.

صرف شام باشکوه در رستوران المهارا برج­العرب

گردشگران در طول مدت اقامت در شهر دبی، با صرف شام در یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های خاورمیانه می‌توانند شبی رؤیایی برای خود و خانواده رقم بزنند. این رستوران در طبقه همکف برج­العرب جمیرا واقع شده است و آکواریوم غول پیکری در آن قرار دارد. گردشگران تور دبی پرواز امارات می‌توانند در این شب به یاد ماندنی، در فضایی کاملا شبیه به زیر دریا، در کنار ماهی‌ها، انواع غذاهای متنوع و باکیفیتی همچون شاه خرچنگ یا کوسکوس هویج را سرو کنند.

1-کاماپرس

تجربه غواصی زیر آب

خرداد، ماه بسیار مناسبی برای انجام تفریحات آبی است. استخر دیپ دایو دبی ،یکی از تفریحات لاکچری شهر دبی محسوب می‌شود و با حدود 60 متر عمق، رکورددار گینس است. در واقع با بازدید از این جاذبه دیدنی می‌توان تجربه غواصی در عمیق‌ترین استخر جهان را برای خود رقم زد.

2-کاماپرس

شرکت در اپرای دبی

سالن مجلل اپرای دبی در واقع کامل‌ترین شکل ممکن از سالن اجرا در منطقه آسیا و خاورمیانه است. روزانه تئاترهای متنوع، کنسرت‌ها با سبک‌های مختلف، اجراهای باله، موزیکال و خانوادگی در این محیط نمایش داده می‌شود و گردشگران تور دبی تابستان با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند از حضور در این سالن و تماشای یک اجرای زنده به عنوان یک تفریح لاکچری لذت ببرند.

3-کاماپرس

جزیره نخل جمیرا

جزیره نخل جمیرا به عنوان بزرگترین جزیره مصنوعی جهان از نمای بالا ظاهری همچون شاخ و برگ‌های درخت نخل دارد و هشتمین عجایب دنیا به حساب می‌آید. تنها مونوریل خاورمیانه در بدنه اصلی این جزیره قرار دارد و 17 شاخه مختلف این جزیره را به هم پیوند می‌دهد. روزانه حجم زیادی از مسافران با استفاده از این مونوریل در این جزیره جابه‌­جا می‌شوند. با تور هلی کوپتر می‌توان بر فراز این جزیره پرواز و زیبایی‌های آن را بیشتر لمس کرد.

4-کاماپرس

رستوران  Dinner In The Sky

گردشگران علاقه­‌مند به تفریحات لاکچری در دبی می­‌توانند صرف غذا در ارتفاع 50 متری از سطح زمین را تجربه کنند. این مجموعه در منطقه اسکای دایو دبی قرار دارد و توسط یک جرثقیل قدرتمند در هوا، به گردشگران تور دبی پرواز امارات، امکان سرو غذا با بالاترین کیفیت و دیدن مکان‌های دیدنی شهر از نمای بالا را می‌دهد.

5-کاماپرس

جت کار و سواری روی آب

جت کار یکی دیگر از تفریحات لاکچری است که توجه گردشگران در طول سفر با تور دبی پرواز امارات را به خود جلب می‌کند. این تفریح دو نفره می‌تواند تجربه بی‌نظیری برای گردشگران رقم بزند و برای سالیان سال، لذت ماشین سواری با لوکس‌ترین اتومبیل‌­ها را در یاد و خاطرشان ماندگار کند.

سفر بر فراز آسمان شهر دبی با هلیکوپتر

اکثر هتل‌های پنج ستاره امکان هلیکوپتر سواری را برای گردشگران تور دبی پرواز امارات فراهم می‌کنند. این تفریح لاکچری حدود 25 دقیقه زمان می­‌برد و گردشگران با پرواز بر فراز هتل برج­العرب، برج خلیفه، دبی مارینا، مدینه الجمیرا و مرکز شهر دبی می­‌توانند قاب ماندگاری را در خاطر خود ثبت کنند. در طول این سفر، فردی به عنوان راهنما گردشگران را همراهی خواهد کرد.

خرید تور دبی از طریق سایت هورامان گشت

گردشگران علاقه­‌مند به تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و انجام تفریحات لاکچری شهر دبی می‌توانند از خدمات آژانس گردشگری هورامان گشت بهره ببرند و از طریق ثبت نام در تور دبی، سفری به یادماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنند. با رزرو تور دبی پرواز امارات از هورامان گشت، رزرو هتل و بلیط هواپیمای رفت و برگشت و همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. آژانس گردشگری هورامان گشت با بیش از 10 سال سابقه در برگزاری مستقیم تورهای داخلی و خارجی، مجری تور بدون واسطه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری تور دبی می‌توانند به وبسایت هورامان گشت مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157906000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز