تفریحات شگفت انگیز در تور آلانیا پرواز مستقیم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در تور آلانیا می‌توان تفریحات ساحلی و آبی مختلفی مانند شنا، غواصی، بازی‌های مختلف دریایی و ساحلی را تجربه کرد و در پارک آبی معروف آن تفریحی خانوادگی داشت. همچنین در این شهر امکان گردش در شهر و خرید وجود دارد و می‌توان سراغ مناطق و بناهای تاریخی نیز رفت. در آلانیا طبیعتی بکر و سرسبز را می‌توان دید که آبشارها، چشمه‌ها و دره‌های زیبایی دارد. همچنین غاری زیبا و عجیب نیز در این ناحیه پدید آمده که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این منطقه از ترکیه آب و هوایی بسیار تمیز دارد و برای سفرهای تابستانی انتخابی مناسب است.

کاماپرس در ادامه تفریحات شگفت انگیز تور آلانیا پرواز مستقیم را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

سواحل شگفت انگیز در تور آلانیا

آلانیا شهری جذاب با سواحل متعدد است که امکان تفریح در هر یک از این سواحل فراهم شده است. در تور آلانیا می‌توان سراغ ساحل اولاش رفت که در 5 کیلومتری غرب این شهر واقع شده و در امتداد بزگراه می‌توان به آن رسید. این ساحل بهترین گزینه برای علاقه مندان به پیک نیک است. این ساحل شنی در یک خلیج جاگرفته و می‌توان با پله به آن رسید.

ساحل دیگری که در تور آلانیا نباید آن را از دست داد، ساحل اینکه کوم است. این ساحل در 20 کیلومتری غرب آلانیا واقع شده و ماسه‌هایی نرم و جذاب دارد که آن را مکانی خاص برای چادر زدن می‌کند. این ساحل زیبا در زمان‌هایی که گردشگران زیاد هستند جزو ساحل‌های پررونق بوده و هتل‌های آن معمولا ظرفیت پری دارند.

ساحل کلئوپاترا نیز از سواحل جذاب دیگری است که در تور آلانیا باید سراغ آن رفت. این ساحل در منطقه تاریخی پنینسولا قرار گرفته و به داملاتاش نزدیک است. برای شنا کردن می‌توان این منطقه جذاب را انتخاب کرد. ساحل کلئوپاترا برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان انتخابی جذاب به حساب می‌آید.

همچنین ساحل پرتقال نیز وجود دارد که این بار باید در شرق آلانیا آن را پیدا کرد. این ساحل در بین محل ریختن دو رودخانه دیم کریک و اوبا کریک به دریا قرار دارد و در آن ورزش‌های آبی متعددی وجود دارد.

پارک آبی آلانیا را نباید از دست داد

از جمله تفریحاتی که در تور آلانیا طرفداران بسیار زیادی دارد، می‌توان به پارک آبی آلانیا اشاره کرد. این پارک آبی در 30 کیلومتری شهر قرار گرفته و در منطقه Okudzalar می‌توان آن را پیدا کرد. پارک آبی آلانیا 33 سره آبی مختلف داشته و استفاده از آن برای تمام سنین و سلایق جذاب است. در این پارک آبی سه رودخانه با ارتفاع زیاد را می‌توان دید. این مکان برای تمام اعضای خانواده تفریحی سالم و شاد را ایجاد می‌کند.

پارک آبی واتر پلنت استخرها و سرسره‌های زیادی دارد و در آن می‌توان تمام روز را به تفریح پرداخت. ظرفیت این پارک آبی 2000 نفر در نظر گرفته شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. این مکان امکانات رفاهی متعددی داشته و در آن با پرداخت هزینه ورودیه تمام نوشیدنی‌ها رایگان خواهند بود. ساعت کاری این مجموعه هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر است. این مجموعه برای کودکان زیر 6 سال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

آبشار و تنگه ساپا دره در تور آلانیا

از جمله جذابیت‌های دیگری که در تور آلانیا نباید از دست داد می‌توان به آبشار و تنگه ساپا دره اشاره کرد. این منطقه بکر و طبیعی و جذاب با سنگ‌های آهکی که توسط رودخانه بریده شده‌اند از میهمانان خود میزبانی می‌کند.

آبشار این منطقه حوضچه‌ای زیبا را ساخته که جذابیت زیادی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. دره سپادره در فاصله 40 کیلومتری از مرکز شهر آلانیا قرار دارد و یکی از جذاب‌ترین طبیعت‌های این اطراف است.

برای رسیدن به دره این منطقه که به دلیل آبشار و رودخانه فضایی بسیار سرسبز و زیبا دارد می‌توان از پلکانی که برای این منظور در نظر گرفته شده استفاده کرد. در سال 2008 برای راحتی گردشگران این مجموعه در مسیر دره گذرگاه چوبی ساخته شده و همچنین در کنار برکه نیز رستورانی برای علاقه مندان وجود دارد.

بازدید از جاذبه‌های تاریخی در تور آلانیا

در تور آلانیا علاوه بر انواع تفریحات مختلفی که وجود دارد، به علاقه‌مندان به بناها و مکان‌های تاریخی نیز می‌توان این نوید را داد که شهری درست را انتخاب کرده‌اند. در تور آلانیا امکان بازدید از موزه باستان شناسی آن وجود دارد که در سال 1967 تاسیس شده و در سال2012 نیز آن را بازسازی کرده‌اند. این موزه تمدن‌های آناتولیایی، تالار هرکول، سکه شناسی، قلعه آلانیا و کشتی و دریانوردی را بخش‌های اصلی خود در نظر گرفته است.

موزه دیگری که در تور آلانیا نباید آن را از دست داد موزه آتاترک است. این موزه خانه‌ای سنتی در محله شکرخانه آلانیا بوده و در آن می‌توان بخش‌های جذابیت بسیار زیادی را دید که در سه طبقه با جنس چوب و سنگ واقع شده‌اند.

کلیسای آیا یورگی نیز از دیدنی‌های تاریخی در آلانیا است که قدمت آن به قرن 6 میلادی می‌رسد. این موزه از جمله آخرین بناهای مربوط به مسیحیان است که قبل از روی کار آمدن اسلام ساخته شده است و با وجود تخریب‌های زیادی که داشته همچنان شکل خود را حفظ کرده است.

غار داملاتاش در تور آلانیا جذابیت زیادی دارد

برای علاقه مندان به غارهای مختلف می‌توان گفت که غار داملاتاش از غارهای بسیار معروف و جذاب در تور آلانیا است. این غار در بخش غربی شهر بوده و منظره‌ای عجیب و فوق العاده دارد. این منطقه دیوارهای سنگی عجیبی را به نمایش گذاشته و ماجرای کشف جالبی هم دارد. این غار زمان انفجار یک دینامیت پیدا شده است.

گفته می‌شود که این غار در طول 10 یا 15 هزار سال شکل گرفته و یکی از دلایل شکل گیری آن بارش بسیار زیاد باران در این ناحیه عنوان می‌شود. این غار قندیل‌های یخی زیبایی داشته و در آن بدون ترس از ریزش به راحتی می‌توان گردش کرد.

خرید تور آلانیا از سایت هورامان گشت

هورامان گشت یک آژانس گردشگری باسابقه و معتبر است که به طور تخصصی در زمینه تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه داشته و تورهای خود را مستقیم و بدون واسطه برگزار می‌کند.

برای استفاده از امکانات این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02157906000 تماس بگیرید و یا از طریق سرچ هورامان گشت با سایت این آژانس و امکانات آن آشنا شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز