تجربه 5 تفریح تابستانی جذاب با تور دبی پرواز امارات

ژیوار

تفریحات تابستانی زیادی وجود دارد که با خرید بلیط دبی پرواز امارات می‌توان آنها را تجربه کرد. بیشتر این تفریحات مربوط به پارک‌های آبی یا ساحلی و انواع بازی‌های هیجان انگیز است. برای کسانی که علاقه زیادی به بازی‌های آبی ندارند، تفریحات دیگری مانند گردش در دبی مال، موزه آینده دبی، دنیای فراری ابوظبی و بازدید از آکواریوم بزرگ دبی مال نیز فراهم است.

کاماپرس در این گزارش 5 تفریح تابستانی پرطرفدار را که در تور دبی پرواز امارات می‌توان تجربه کرد، معرفی می‌کند.

پارک آبی آتلانتیس

تجربه تفریحی متفاوت و جذاب در پارک آبی آتلانتیس می‌تواند تور دبی پرواز امارات را به مسافرتی دل انگیز تبدیل کند. این پارک آبی انواع بازی‌های آبی، سرسره‌ها و رودخانه‌های طولانی را در خود جای داده و حتی سواحلی آرامش بخش برای استراحت دارد؛ لذا می­تواند انتخابی مناسب برای خانواده‌ها باشد.

در این پارک آبی منطقه‌ای به صورت دریا شبیه سازی شده و حتی آکواریومی بزرگ با انواع آبزیان نیز در آن نگهداری می‌شود. امکان شیرجه زدن در تالاب کوسه‌ها، بازی کردن با شیرهای دریایی و دیدن دلفین‌های زیبا در این پارک آبی امکان­پذیر است.

دریان سفر امید

مجموعه اسکی سرپوشیده

از دیگر تفریحات تابستانی دبی، اسکی بازی در بزرگ‌ترین مجموعه اسکی سرپوشیده جهان است! این مجموعه چندین تن برف در سال تولید و فضایی خنک و زیبا را برای گردشگران فراهم می­‌کند. به جز اسکی می‌توان بازی‌های زمستانی دیگر را نیز در این منطقه تجربه کرد و از پیشرفته‌ترین تجهیزات آن لذت برد.

در بخش پارک برفی این منطقه امکان بازی‌های برفی مختلف وجود دارد و می‌توان تله کابین، راهپیمایی پنگوئن‌ها، گلوله برفی، هیجان کوهستانی، دیوار صعود و مواردی از این قبیل را در آن تماشا و تجربه کرد. همچنین این مجموعه یکی از بهترین سینماهای دبی را دارد و امکان دیدن فیلم‌های مطرح و روز دنیا با بهترین امکانات در آن فراهم است.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی یکی دیگر از مجموعه‌های پرطرفدار دبی است که در آن می‌توان وارد سرزمین عجایب شد. این پارک بخش‌های مختلفی دارد و دارای انواع سرسره‌ها و وسایل بازی آبی است. از مهم‌ترین بخش‌های این پارک می­توان به جمیرا اسکرا، برج سورج، مستر بلسترز، سفر آبی در رودخانه جوها و تنتروم الی اشاره کرد.

این مجموعه امکانات رفاهی متعددی دارد و بهترین گزینه برای تفریحات خانوادگی به حساب می‌آید. علاوه بر رستوران و کافی شاپ، اتاق‌های نگهداری از کودکان و استراحتگاه‌های مناسبی نیز در پارک آبی وایلد وادی تدارک دیده شده است.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال به نوعی شناخته شده‌ترین دیدنی در تور دبی پرواز امارات است که قطعا ارزش دیدن دارد. این جاذبه اعجاب انگیز به عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم معلق جهان بخش‌های زیادی دارد که اگر علاقه‌­مندان بخواهند تمام بخش‌های آن را ببینند، کل روز خود را باید در آن سپری کنند.

از جمله بخش‌های آکواریوم دبی مال می­توان به تونل آکواریوم اشاره کرد که دنیایی متفاوت از اعماق آب را نمایش می­دهد و در آن می‌توان دیدی 270 درجه داشت. باغ وحش آکواریوم، بخش مهم دیگری است که در آن انواع آبزیان و حیوانات خاص به چشم می‌خورند. بازدید از پنگوئن‌ها، کروکودیل‌ها و سمور آبی نیز طرفداران زیادی دارد. همچنین می‌توان انواع بازی‌های آبی هیجان انگیز را در این آکواریوم تجربه کرد.

فلای برد و تفریحات آبی دیگر

در تور دبی پرواز امارات، فلای برد سواری می‌تواند یکی از خاص‌ترین تجربه­ها باشد. این بازی که آدرنالین بسیار زیادی نیز ترشح می‌کند، حدود 25 دقیقه طول می‌کشد و در آن فرد به یک جت اسکی وصل می­‌شود و از طریق پمپاژ آب قوی به سمت هوا می‌رود و در آسمان معلق می‌ماند. در این تفریح، بسیاری از افراد حرفه‌ای‌تر حرکات نمایشی و جذابی اجرا می‌کنند. علاوه بر فلای برد، تفریحات آبی دیگری نیز همچون جت اسکی، شاتل، قایق بنانا، پاراسل، اسکی روی آب و پدل برد در دبی وجود دارد که ارزش امتحان کردن دارند.

سفر به دبی با «هورامان گشت»

آژانس مسافرتی هورامان گشت، مجموعه‌ای مطمئن و باسابقه 10 ساله در ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی به صورت مستقیم و بدون واسطه است.

یکی از محبوب‌ترین تورهای این مجموعه، تور دبی پرواز امارات است که علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط آن می‌توانند به وبسایت www.bestgasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 0215796000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز