تعمیر گیربکس اتومات چینی با هزینه کم

ژیوار

گیربکس­‌های اتومات نسبت به گیربکس­‌های دنده‌­ای، استهلاک بالا و احتمال خرابی بیشتری دارند. بروز مشکل در گیربکس‌های اتومات نیازمند اقدام فوری است، زیرا ممکن است باعث خرابی سایر قطعات خودرو و در نتیجه صرف هزینه‌های بیشتر برای تعمیر شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکاتی درباره هزینه تعمیر گیربکس اتومات چینی پرداخته است.

اصلی­‌ترین دلیل خرابی‌ گیربکس اتومات

لغزش کلاچ، یکی از عمده‌ترین نشانه‌های خرابی گیربکس اتومات است که به علت فرسایش و سایش قطعات کلاچ گیربکس ایجاد می‌شود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تغییر صحیح دنده و ایجاد لغزش شود. نشت روغن گیربکس نیز منجر به ایجاد مشکلاتی در سیستم روانکاری و سیلندرها می‌شود.

یکی دیگر از خرابی‌های رایج در گیربکس‌ اتومات مربوط به خرابی سنسورها و ارسال اطلاعات نادرست به کنترلر است که در نهایت باعث ایجاد تغییرات ناگهانی در سرعت و تغییر دنده می­‌شود. خرابی قطعات الکترونیکی یا مدارهای الکتریکی نیز به عنوان یکی از رایج‌ترین مشکلات گیربکس‌ اتومات چینی شناخته می‌شود.

دریان سفر امید

تشخیص زودهنگام مشکلات گیربکس اتومات

یکی از مهم‌ترین نکات برای تعمیر گیربکس اتومات با هزینه کمتر، توجه افراد به علائم و نشانه‌های اولیه خرابی و سپس اقدام فوری برای تعمیر است. هر گونه تغییرات در صداهای تولید‌ شده، لرزش‌ها و تقه‌ها و بوی سوختگی از نشانه‌های خرابی گیربکس است. بوی سوختگی به علت گرم شدن بیش از اندازه مایع انتقال‌دهنده ایجاد می‌شود. مایع گیربکس در واقع وظیفه روغن‌کاری و خنک نگه داشتن قطعه‌ها را به عهده دارد و افزایش دما سبب بیشتر شدن اصطکاک و تولید مواد اضافی می­‌شود. عدم توجه به علائم هشداردهنده برای تعویض گیربکس خودرو، در نهایت منجر به افزایش اصطکاک و خرابی کامل گیربکس می‌شود. خراب شدن کامل گیربکس در بسیاری از موارد قابل تعمیر نیست و نیازمند خرید گیربکس جدید است.

مراحل تعمیر گیربکس اتومات

با توجه به میزان خرابی و عیب‌های ایجاد شده، مراحل تعمیرگیربکس متفاوت خواهد بود. بعد از تشخیص اولیه مشکل، مایعات و روغن گیربکس باید تخلیه شود و به همین منظور فیلتر هوا و روغن نیز تمیز می‌شود. در گام بعدی برای تعمیر، گیربکس باز می‌­شود و دسترسی به قطعات داخلی برای تعمیرکار به وجود می‌آید؛ به همین منظور همه قطعات خارجی مثل پوشش‌ها، کاورها و قطعات محافظ خارج می‌شوند.

در مرحله بعدی، تعمیرکار باید تشخیص دهد که آیا امکان تعمیر قطعات معیوب وجود دارد یا خیر؟ در صورت عدم امکان تعمیر، قطعاتی که دچار خرابی شده‌اند، خارج شده و قطعه جدید و نو جایگزین می‌شوند. در این مرحله دیسک، کلاچ، بلبرینگ، گیره‌ها و روانکارها به خوبی بررسی و تجزیه و تحلیل می‌شوند. در نهایت لازم است که بعد از انجام تعمیرات، همه قطعات دوباره نصب و گیربکس سرهم‌بندی شود.

در گام بعدی لازم است که روغن گیربکس به میزان کافی شارژ شود و در آخر تست نهایی برای تشخیص عملکرد صحیحی گیربکس انجام شود.

ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه گیربکس‌ اتومات

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای کاهش هزینه‌های تعمیر گیربکس اتومات باید در نظر داشته باشند، پیدا کردن تعمیرگاه معتبر و متخصص است. تعمیرکار متخصص با دانش به روز و تجربه زیاد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات گیربکس اتومات چینی را تشخیص دهد و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد. داشتن‌ دستگاه‌ها و سیستم‌های ضروری مانند دیاگ برای سرویس و تعمیر گیربکس ضروری‌ و لازم است. همچنین تعمیرگاه‌های معتبر در صورت لزوم قطعات اصلی جدید را در گیربکس جایگزین می‌کنند.

در تعمیرگاه‌های حرفه‌ای و تخصصی از روغن‌های گیربکس اصلی و باکیفیت برای جایگزین‌ کردن روغن قدیمی استفاده می‌شود. تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای می‌توانند به خوبی مشاوره‌های تخصصی مورد نیاز را به افراد ارائه دهند و به همین جهت باعث افزایش عمر مفید گیربکس‌های اتومات چینی شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه برای گیربکس اتومات چینی، ارائه و فروش قطعات با ضمانت‌نامه و گارانتی است.

تعمیرات گیربکس اتومات چینی با کم‌ترین هزینه در «الو گیربکس»

الو گیربکس به عنوان تعمیرگاه تخصصی گیربکس انواع خودروهای چینی، آلمانی، آمریکایی و فرانسوی مشغول فعالیت است و کلیه مراحل تعمیر گیربکس بعد از مشاوره‌‌های تخصصی کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود. مدرن گیربکس خدمات خود را به صورت 24 ساعته به صورت اینترنتی و تلفنی ارائه می‌کند و همه خدمات دارای گارانتی و پشتیبانی هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت  https://alogearbox.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن همراه 09122541178 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : الو گیربکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز