تعمیر تبلت در گارانتی سازگار (تعمیر انواع تبلت)

ژیوار

تعمیر تبلت در گارانتی سازگار ارقام می‌تواند به مشتریان این اطمینان را بدهد که دستگاهشان در کمترین زمان ممکن به روز اولش برمی‌گردد. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، کارشناسان این مجموعه قطعه مربوطه را با مشورت مشتریان تعویض می‌کنند و آن را همراه با گارانتی معتبر در اختیار افراد قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، شرایط تعمیر تبلت در گارانتی سازگار را بررسی می‌کند.

شرایط اصلی گارانتی سازگار برای تعمیر تبلت

  1. گارانتی قطعه‌های تعویض شده و دستگاه‌ها به مدت 18 ماه است و تاریخ آن بر روی کارت گارانتی مندرج می‌شود.
  2. در زمان تحویل تبلت به سازگار ارقام، تمامی لوازم جانبی آن مانند درب باتری، خود باتری، شارژر، حافظه جانبی و مواردی از این قبیل، در صورت امکان و به صلاحدید مسئولین فنی، در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.
  3. حفظ اطلاعاتی که در تبلت وجود دارد بر عهده خود مشتریان است و قبل از اینکه برای تعمیر تبلت اقدام کنند حتما باید بکاپ گیری داشته باشند.
  4. اگر هزینه تعمیر تبلت تا سقف 150 هزار تومان باشد، بدون استعلام خدمات مربوط به آن انجام می‌شود. اما درصورتی که هزینه بیشتر از این باشد، قبل از اقدام به تعمیر، هزینه سرویس به اطلاع مشتری می‌رسد و بعد از تایید او خدمات لازم انجام می‌شوند.
  5. اگر در فرایند تعمیر تبلت، کارشناسان فنی مجموعه سازگار ارقام، قطعه‌ای را تعویض کنند و یا حتی تبلت سالمی به جای تبلت مشتریان به آن‌ها تحویل دهند؛ قطعات و دستگاه‌های مشکل دار جزو دارایی شرکت خواهند بود.
  6. اشکال‌های نرم افزاری و یا نصب نرم‌افزارهای مختلف برای تبلت، از خدمات مربوط به گارانتی نیستند و متناسب با نوع تبلت هزینه دریافت می‌شود.

طرح 72 ساعت گارانتی سازگار چیست؟

طبق طرح 72 ساعت گارانتی سازگار، مشتری بعد از اینکه خدمات تعمیری را دریافت کرد و یا تبلت جدیدی از این مجموعه خرید، در صورتی که تبلت در 7 روز کاری دچار مشکل اساسی شود، می‌تواند آن را با تبلت دیگری تعویض کند. این اتفاق باید در 72 ساعت بعد از ایجاد مشکل به اطلاع گارانتی سازگار برسد. همچنین مشکلاتی که به شارژر، نرم افزار و یا آسیب‌های فیزیکی مربوط هستند شامل این طرح نمی‌شوند.

دریان سفر امید

چه چیزی باعث منقضی شدن گارانتی تبلت می‌شود؟

در صورتی که افراد قطعات مربوط به تبلت را تعمیر و تعویض کرده باشند بهتر است برخی از نکات را برای جلوگیری از نقض گارانتی رعایت کنند. این موارد در مورد خرید تبلت جدید و یا تعویض خود تبلت نیز اهمیت دارند.

  1. قبل از هر چیز، در صورتی که تبلت مشکلی داشت، به هیچ وجه بدنه آن را نباید باز کرد. این کار به هر دلیلی که صورت بگیرد، باعث نقض گارانتی می‌شود.
  2. سریال مربوط به دستگاه اگر با گارانتی آن همخوانی نداشته باشد یا IMEI با جعبه دستگاه متناسب نباشد، گارانتی تبلت منقضی می‌شود.
  3. هر گونه تغییر مانند روت کردن، دانگرید کردن، تعویض سریال و یا IMEI دستگاه، آن را از گارانتی خارج می‌کند.
  4. عیب‌های مربوط به عدم اتصال درست لوازم جانبی مانند ابزارهای مجهز به خروجی یو اس بی، تلویزیون، نمایشگر و امثال آن شامل گارانتی نمی‌شوند.
  5. صدمه‌هایی که بخاطر استفاده نامتعارف اتفاق افتاده باشند، دستگاه را از گرفتن خدمات گارانتی محروم می‌کنند. برای مثال هر گونه ضرب خوردگی، شکستن، ترک خوردن، تاب برداشتن، زنگ زدن، آسیب در زمان حمل و نقل و سوختگی نوسانات برقی از این جمله هستند. علاوه بر آن، در صورتی که رطوبت و یا مایعات مختلف به دستگاه نفوذ کنند یا تبلت تحت تاثیر مواد شیمیایی مختلف باشد، خدمات گارانتی را دریافت نمی‌کند. مشکلات مربوط به حرارت بالا و تغییر شکل تبلت نیز از این دست هستند.

خدمات تعمیر تبلت در «سازگار ارقام»

«سازگار ارقام» از متخصص‌ترین مجموعه‌ها در زمینه انفورماتیک کشور است که از سال 1369 فعالیت دارد. این مجموعه خدمات کاملی را برای لوازم الکترونیکی مختلف مانند لپ تاپ، گوشی، تبلت و لوازم جانبی ارائه می‌دهد. علاوه بر امکان خرید محصولات ضمانت شده و معتبر، امکان تعمیر و استفاده از خدمات گارانتی «سازگار ارقام» وجود دارد.

این شرکت با تجارب و پشتوانه فنی قوی، در اکثر شهرهای مهم ایران شعبه‌ای فعال و کاربلد دارد. این شعب گوناگون دستگاه‌های مشکل دار را از مشتری تحویل می‌گیرند و با منصفانه‌ترین قیمت‌ها تعمیر می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و خدمات «سازگار ارقام» از سایت این مجموعه با آدرس www.shop.sazgar.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 0218701 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز