تضمین شغل کارجویان با کارازما

کار از ما-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه با حضور شرکت‌های مختلف برگزار شد. شرکت کارازما نیز در این دوره از نمایشگاه کار شرکت داشت.

به گزارش کاماپرس، کارازما یکی شرکت‌های فعال در حوزه کاریابی و معرفی نیروی کار توانمند است که هم برای کارفرمایان هم برای کارجویان استفاده زیادی دارد.

هدف مجموعه کارازما از شرکت در نمایشگاه

کیمیا سلمانی، مدیر سوشال کارازما در گفت و گو با کاماپرس درباره هدف مجموعه خود از شرکت در نمایشگاه کار گفت: ما به منظور آشنا شدن با دانشجوها و جذب کارجوها به عنوان کارآموز و ورود آن‌ها به بازار کار در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.

خدمات منحصر به فرد کارازما

وی خدمات و محصولات مجموعه را اینگونه معرفی کرد: کارازما یک پلتفرم منابع انسانی است که تلاش دارد تا کارجوها و کارآموزها را وارد بازار کار کند. شعار مجموعه هم مهارت آموزی از شما و کار از ما است. ما در یکسری از مسیرهای شغلی مانند فروش و دستیار مدیر، دوره کارآموزی داریم و آموزش‌های لازم را به افراد می‌دهیم. کارآموزان ما با ضمانت شغلی وارد بازار کار می‌شوند، به شکلی که اگر بعد از طی کردن دوره‌های ما وارد بازار کار نشوند، خودمان را جریمه می‌کنیم و دو برابر مبلغی که برای این مسیر شغلی هزینه شده را به کارجو می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برنامه‌های مجموعه برای نیمه دوم سال

سلمانی درباره اولویت برنامه کاری مجموعه برای نیمه دو سال گفت: هدف ما این است که مسیرهای شغلی بیشتر داشته باشیم و کارآموزان بیشتری را جذب کنیم و در نهایت آن‌ها را وارد بازار کنیم.

وی در آخر بیان کرد: ما چالش خاصی در مسیر کاری خود تجربه نکردیم و با قدرت جلو آمدیم.

انتهای پیام

مرتبط با : کارازما
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سفریار آریا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان