تصمیم شوکه کننده و جنجالی لیونل مسی درباره تیم اینترمیامی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ستاره آرژانتینی اینترمیامی، لیونل مسی، در مصاحبه‌ اخیر خود اعتراف کرد زمان زیادی تا پایان دوره حرفه‌ای‌ اش باقی نمانده و در واقع این باشگاه، آخرین باشگاه وی خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ای اس پی ان، این بازیکن ۳۶ ساله در تابستان گذشته با اعلام پیوستن به باشگاه اینترمیامی به دو دهه فعالیت خود در اروپا پایان داد و ایالات متحده آمد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم جنجالی مسی روی هم‌تیمی‌های سابقش، یعنی لوئیس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز تأثیر گذاشت و راه آن‌ها به باشگاه را باز کرد.

راز آسمان پایتخت

او در مصاحبه اختصاصی اخیر خود اعتراف کرد رفته رفته به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود و باشگاه اینترمیامی برای او آخرین باشگاه خواهد بود‌.

«من در تمام عمرم عاشق این کار بوده‌ام، از تمرینات گرفته تا بازی‌های روزمره، از تک تک آن‌ها لذت می‌برم. درست است که تمام شدن همه این‌ها ترسناک است اما الان سعی می‌کنم به آن فکر نکنم و فقط از لحظه حال در کنار هم‌تیمی‌ها و دوستان خوبم لذت ببرم.»

مصدومیت اخیر مسی، باعث شد این بازیکن بازی‌های تیم ملی آرژانتین مقابل السالوادور و کاستاریکا را در ماه مارس از دست بدهد اما همچنان برای کوپا آمریکا در اواخر تابستان سال جاری مصمم است.

انتهای پیام

آریاپی
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز