لیونل مسی شرایط بازنشستگی اش را فاش کرد

لست سکند

فوق ستاره آرژانتینی، لیونل مسی، در سن ۳۶ سالگی هنوز هم نقشی کلیدی برای باشگاه خود، اینترمیامی، بازی می‌کند. او که در ماه ژوئن ۳۷ ساله می‌شود اخیرا از شرایط خود براب بازنشستگی پرده برداشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از د زون، میامی فصل گذشته اولین جام خود را پس از پیوستن مسی به دست آورد اما نتوانست به پلی آف صعود کند.

بیشتر بخوانید:

انتظارات در این فصل از مسی و هم تیمی‌هایش فراتر رفته اما به نظر می‌رسد اوضاع هم برای تیم و هم برای فوق ستاره آن مطلوب است.

راز آسمان پایتخت

میامی در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و مسی با رفیق دیرینه خود، سوارز در همه جبهه‌ها خوب عمل می‌کند.

بسیاری از هم‌بازی‌های مسی مدت‌ها پیش بازنشسته شده و یا برای این کار برنامه‌ریزی می‌کنند، این در حالیست که این اسطوره در مصاحبه‌ اخیرش با پادکست بیگ تایم نظر خود را اینگونه بیان کرد:«برای من بازنشستگی به سن خاصی بستگی ندارد و بیشتر یک احساس است! به محض اینکه مطمئن شوم از بازی لذت نمی‌برم و یا نمی‌توانم به تیم کمک کنم کنار خواهم کشید!»

او در ادامه افزود:«من زیاد از خودم انتقاد می‌کنم و به نحوه عملکردم آگاه هستم. بنابراین تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم به رقابت ادامه خواهم داد!»

مسی هنوز تا پایان سال ۲۰۲۵ با میامی قرارداد دارد و بعید نیست پس از اتمام قراردادش باز هم بخواهد در زمین حضور داشته باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز