تصمیم جدید گروه بی تی اس برای تابستان ۲۰۲۴

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در پی همکاری پلتفرم کره‌ای کوکوا پلاس، با کمپانی هایب کورپوریشن محتوای کاملی از گروه بی‌تی‌اس برای دسترسی هوادران منتشر خواهد شد. همچنین این پلتفرم میزبان رویدادهای تماشای دسته‌جمعی خواهد بود که در طی برگزاری آن‌ها امکان ارتباط و تعامل هوادران این گروه موسوم به آرمی، از سراسر جهان فراهم خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، پلتفرم کره‌ای کوکوا پلاس (Kocowa+) در نظر دارد تا در بازه میان ماه ژوئن تا سپتامبر، آرشیو کاملی از کنسرت‌های گروه بی‌تی‌اس، مستندها و ریالیتی‌شوهای این گروه را منتشر کند. انتشار هر دسته از این محتواها با رویدادهای زنده‌ تماشای دسته‌جمعی به‌نام Kococrave همراه خواهد بود که فرصت ارتباط و تعامل هوادران را از سرتاسر جهان فراهم می‌کند.

کون‌هی پارک، مدیرعامل کوکوا پلاس در این‌باره گفته‌ است: کوکواپلاس نیز مانند سایر مردم جهان، هوادار پروپاقرص بی‌تی‌اس است. بسیار خرسندیم که ضمن گسترش جهانی مخاطبان خود، با انتشار 13 عنوان جدید، سالگرد آغاز به کار بی‌تی‌اس را در کنار هواداران جشن بگیریم.

با توجه به این‌که کوکواپلاس بزرگترین آرشیو محتوای کره‌ای را در خارج از کره در خود جای داده‌است، و در سایه همکاری جدیدمان با هایب، هزاران ساعت از اجراها و سایر محتواهای مربوط به بی‌تی‌اس را در پلتفرم خود داریم.

بیشتر بخوانید:

پس از همکاری کوکواپلاس با کمپانی هایب، نمایش‌های جدیدی به آرشیو این پلتفرم اضافه شده و هم‌اکنون بیش از 40 محتوای تصویری با حضور اعضای گروه بی‌تی‌اس در خود خواهد داشت.

پلتفرم مذکور پیش از این نمایش‌هایی مانند «مغازه جادویی بی‌تی‌اس (بی‌تی‌اس مجیک شاپ)»، «بی‌تی‌اس بنگ‌ بنگ کن» و «بی‌تی‌اس عاشق خودت باش» را پیش از فرارسیدن روز 13 ژوئن و جشن سالگرد آغازبه‌کار این گروه منتشر کرده‌است، برای این روز نیز برنامه دارد تا مجموعه‌ای از مستندها و فیلم‌های بی‌تی‌اس را منتشر کند که نشان‌دهنده زندگی روزمره اعضای این گروه در پشت صحنه 2 تور «سکوت را بشکن» و «روح را بیاور» خواهد بود.

برای بزرگداشت روز آرمی نیز، که روزی مختص به هواداران این گروه کره‌ای است، کوکواپلاس ریالیتی شوی «بی‌تی‌اس در جنگل» را منتشر خواهد کرد.

این پلتفرم همچین برنامه دارد تا رویدادهای تماشای دسته‌جمعی (watch party) را هم‌زمان با رور تولد اعضای گروه برگزار کند؛ بدین‌ترتیب روز اول سپتامبر به تولد جونگ‌کوک اختصاص خواهد داشت و در روز 12 سپتامبر نیز تمرکز این پلتفرم بر نام‌جون خواهد بود.

علاوه‌بر این کوکواپلاس حضور اعضای بی‌تی‌اس را در نمایش‌های دیگر نیز مانند سریال «مرد دونده»، مسابقات ورزشی قهرمانی «آیدل‌استار»، مجموعه «هوارانگ؛شاعر جنگ‌جو»، جُنگِ «بیت‌کوین (beat coin)» و برنامه «قانون جنگل» پوشش خواهد داد. نمایش‌«بی‌تی‌اس پادشاه تازه‌کار» نیز که به پشت صحنه زندگی اعضای گروه به‌فاصله کمی پس از آغاز به کار آن می‌پردازد، در فهرست محتواهای در دست پخش این پلتفرم قرار دارد.

کوکوآ پلاس در سرتاسر قاره آمریکا، برزیل، بریتانیا، اتحادیه اروپا و اقیانوسیه قابل دسترسی است. تنها اعضای این پلتفرم امکان دسترسی به پخش‌های زنده آن را دارند.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز