تصاویری از آدمخواران هندی که گوشت انسان، مدفوع و سم می‌خورند

ژیوار

یک عکاس با انتشار تصاویری وحشت‌انگیز و عجیب از زندگی ماورای تصور قبلیه‌ای هندی پرده برداشت؛ مردمانی که از هیچ قانون و قاعده نرمالی در زندگی خود پیروی نمی‌کنند.

به گزارش کاماپرس، یان اسکوارا، عکاس 31 ساله لهستانی موفق شده با تلاش بسیار به واراناسی هند، شهری خوفناک که سکونت‌گاه یک فرقه مذهبی آدمخوار که در گورستان‌ها زندگی کرده، از جنازه‌های مردگان به عنوان قربانی استفاده کرده و گوشت انسان می‌خورند ورود کرده و تصاویری از آن را به بیرون مخابره کند.

 

با فرقه آگوری بیشتر آشنا شوید

فرقه مذهبی آگوری فرقه‌ای بسیار گوشه‌نشین و به‌دور از انظار عمومی است. آگوری‌ها به ریاضت و مرتاضی باور دارند؛ سبکی از زندگی که در آن پیروان تمام لذت‌ها را بر خود ممنوع کرده و تنها به دنبال اهداف عرفانی خود هستند.

این مردمان که بیشتر به خاطر مراسم خاصشان پس از مرگ شناخته می‌شوند، آدمخواری نیز می‌کنند. اگر چه آن‌ها خدای هندوی شیوا را پرستش می‌کنند اما آگوری‌ها راه و روشی مخالف سبک دوری از خشونت هندوها دارند.

دریان سفر امید
جمجمه‌ای میان دستان یکی از اهالی آگوری

اسکوارا درباره این مردمان آدمخوار می‌گوید: «گفته می‌شود که آگوری در فضایی بین مرگ و زندگی است. آن‌ها معمولاً نزدیک به گورستان‌ها زندگی کرده و از جنازه‌ها روغن انسانی می‌گیرند. مراسمات پس از مرگ نیز در مذهب هندو ممنوع و زشت انگاشته می‌شود اما آگوری‌ها با آن مخالفند. آن‌ها سیستم عقاید خود را دارند که بر اساس نذر کردن برای خدایشان و خوردن چیزهای فاسد مانند گوشت انسان، مدفوع یا سموم انجام می گیرد. آگوری‌های بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند در این سنت‌های باستانی شرکت نکنند».

مردی از فرقه آگوری در حال خاکسترمالی به خود و جمجمه

این عکاس لهستانی در ادامه در مورد این فرقه مذهبی عجیب و غریب چنین می‌گوید: «به جای آن، آن‌ها در تغییرات اجتماعی مثبت شرکت می‌کنند، حتی یکی از روسای جمهور سابق هند نیز از مردمان آگوری بوده است. با این وجود برخی در بیرون از جامعه و در انزوا زندگی کرده و ریاضت را به نهایت حد ممکن خود می‌رسانند. آگوری‌ها علاقه‌ای به بازدیدکنندگان، به‌ویژه توریست‌ها ندارند زیرا زندگی آن‌ها بر نیایش و مدیتیشن متمرکز است. بعد از آشنایی با مرد جوانی که قبلاً آگوری بود توانستم با آن ها دیدار کنم».

مردی از فرقه آگوری در حال آب خوردن از درون جمجمه

خوردن گوشت مردگان توسط آگوری‌ها

آگوری‌های آدمخوار تنها گوشت انسان‌های مرده را می‌خورند و اغلب از جنازه مردگان به عنوان قربانی و نذر برای ارتباط برقرار کردن با خدایان فرقه خود استفاده می‌کنند. ریاضت در این فرقه از طریق خلاص شدن از دست شهوت، طمع و شرم به طور کلی بدست می‌آید.

یان اسکوارا، عکاس 31 ساله لهستانی در حال عکس‌برداری از اهالی آگوری

به همین دلیل مردمان آگوری لباس بسیار اندکی می‌پوشند تا هرگونه شرم و حیایی را که نقطه ضعف می‌دانند از خود دور کرده باشند. همچنین آن‌ها هیچ علاقه‌ای به شهرت یا بدنامی ندارند.

جمجمه روی سر یکی از اهالی فرقه آگوری

اسکوارا چگونه به آگوری راه یافت؟

وی در این مورد می‌گوید: «پیدا کردن کسی که مرا برای دیدن آن‌ها ببرد دشوار بود. باید اعتراف کنم که دیدن این همه جمجمه ترسناک است. آن‌ها رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهند، گاهی اوقات جیغ می‌زنند یا دور خود می‌چرخند. توصیف فرقه آگوری دشوار است زیرا فلسفه بسیار پیچیده‌ای دارند. هیچ قانونی در مورد شیوه رفتار آن‌ها وجود ندارد. بسیاری راه‌های شخصی و خاص خود را دنبال می‌کنند».

جمجمه‌ای قرمزرنگ در دستان یکی از اعضای فرقه آگوری
یکی از اعضای فرقه آگوری با جمجمه‌ای برعکس در دست
اعضای فرقه آگوری برای رهایی از شرم، لباس اندکی می‌پوشند!
اعضای فرقه آگوری به دلیل مراسم‌های عجیب‌وغریبشان برای مردگان، مشهور شده‌اند.
یکی از اعضای فرقه آگوری در حال عبادت
استفاده از اعضای بدن مردگان در مراسم‌های مذهبی
اعضای فرقه آگوری از بقایای مردگانشان در ساخت پناهگاه و خانه استفاده می‌کنند.
استفاده از تابوت به عنوان کمد در خانه اعضای فرقه آگوری
کلکسیون جمجمه در خانه یکی از اعضای فرقه آگوری

پایان پیام

 

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “تصاویری از آدمخواران هندی که گوشت انسان، مدفوع و سم می‌خورند

  1. حسین قلیزاده گفته:

    سلام اینا مرده میخورن توکشورما برخی ازمسئولان گل زنده زنده مردمو میخورن وحشتناک وضع ما هست نه وضع اونا. تشکرمدیرسایت

  2. هه گفته:

    بعضی از این هندیا هم چه آدمای حال به هم زنی هستن ها. نه عبادتشون به آدم رفته نه زندگیشون نه قربانیشون

  3. فاطمه قربانی گفته:

    اینا مرده خورند نه آدمخوار – آدم مرده رو می خورند ولی با اینکه نظافت و بهداشت رو رعایت نمی کنند و حتی مدفوع و ادرار می خورند چرا سالمند؟ چرا نسل شون از بین نمی ره احمق ها؟.

  4. فائزه مستعان گفته:

    حالم از همشون بهم میخوره هر چی کثافته هنوز زندن لعنت بهشون اه اه حالم بد شد با وجود اینکه مرده خورن ولی بازم هنوز سالمن لعنت بهشون 😬😬😵🤢🤢🤒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز