تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصل از تقلبی

نحوه تشخیص یخچال ال جی اصل از تقلبی
ژیوار

تولید لوازم خانگی تقلبی به یکی از امور شایع و معضلات اصلی بازار کنونی تبدیل شده‌است. مسلما خرید یخچال فریزر سامسونگ اصل خیال کاربران را از تهیه محصولی باکیفیت و مطابق استانداردهای بین‌المللی آسوده می‌کند. با توجه به گسترش عرضه محصولات و لوازم خانگی تقلبی در بازار، دانش کافی در زمینه تشخیص یخچال فریزر اصل از تقلبی، به کاربران کمک می‌کند تا از خرید محصولات تقلبی و بی‌کیفیت جلوگیری کنند. با لحاظ کردن برخی نکات و بررسی آنلاین مشخصات یخچال فریزر سامسونگ، می‌توان در کمترین زمان، محصول اصل را از تقلبی تشخیص داد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روش‌های مختلف برای تشخیص یخچال فریزر اصل از تقلبی خواهد پرداخت.

بسته‌بندی یخچال فریزر اصل

اولین نکته‌ای که بهتر است هنگام تحویل یخچال فریزر سامسونگ به آن دقت داشت، نوع بسته‌بندی و طراحی ظاهری یخچال است. محصولات سامسونگ با بسته‌بندی حرفه‌ای، با بالاترین دقت ممکن به دست کاربران می‌رسند. در بسته‌بندی جعبه این محصول، برچسب‌ها و هولوگرام‌های خاصی در کنار لوگوی سامسونگ قرار دارد. همچنین شماره سریال و مدل محصول نیز بر روی بسته‌بندی درج شده است. از طریق بررسی آنلاین شماره سریال می‌توان به راحتی از اصالت کالا اطمینان حاصل کرد؛ همچنین امکان اسکن QR-Code درج‌شده بر روی محصول برای اطمینان از اصل‌بودن کالا نیز وجود دارد. این دو شیوه بهترین و مطمئن‌ترین راهکار برای تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصل از تقلبی هستند.

1-کاماپرس

بررسی کیفیت و مشخصات ظاهری

در یخچال فریزر تقلبی، کیفیت ساخت مواد در سطح پایین‌ترین قرار دارد و با کمی دقت می‌توان متوجه آن شد. همچنین قسمت آبریز دستگاه در مدل تقلبی، کمی بزرگتر از مدل اصلی طراحی شده‌است. در یخچال فریزر سامسونگ اصلی، هنگام بازکردن بسته‌بندی مخزن یخ‌ساز بر روی درب فریزر قرار دارد؛ این در صورتی است که در مدل تقلبی یخ‌ساز داخل کشوهای یخچال قرار گرفته‌است.

تشخیص

بررسی قیمت روز و مقایسه با قیمت اعلام‌شده

در شرایط کنونی سایت‌های مختلقی به ارائه قیمت روز کالاها و لوازم خانگی می‌پردازند. با جستجو در این سایت‌ها می‌توان به قیمت روز دستگاه دست یافت. مسلما اگر تفاوت قیمت میان قیمت روز، با قیمت اعلامی توسط فروشگاه آنلاین یا حضوری تفاوت زیادی دارد، می‌توان نسبت به تقلبی‌بودن این محصول شک کرد. البته این امر به معنای آن نیست که یخچال فریزر با قیمت بالا نیز حتما اصل است؛ اما قیمت پایین‌تر می‌تواند هشداردهنده باشد.

دریان سفر امید

بررسی خدمات پس از فروش

در کنار بحث قیمتی، محصولات سامسونگ، همگی گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهند. بنابراین هنگام خرید بهتر است کاربران از صحت شماره سریال محصول از طریق پشتیبانی آنلاین سایت سامسونگ مطمئن شوند. کاربران بهتر است از خرید محصولی با گارانتی شرکتی بغیر از سامسونگ صرف نظر کنند.

گارانتی

خرید از فروشگاه‌های معتبر

در زمینه خرید لوازم خانگی بهتر است تمامی جوانب احتیاط لحاظ شود. اولین و بهترین راهکار برای خرید مطمئن، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی رسمی سامسونگ است. خرید از فروشگاه‌های آنلاین در جامعه امروزی، حتی برای محصولات بزرگ و باارزش بسیار باب شده‌است. هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین بهتر است به نظرات کاربران و گارانتی ارائه‌شده محصول دقت کرد. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، امکان خرید حضوری را نیز برای کاربران فراهم‌کرده‌اند؛ بنابراین شیوه خرید حضوری و بررسی مستقیم محصول نیز می‌تواند در خرید محصولی باکیفیت، راهگشا باشد.

آخر

مقایسه قیمت روز یخچال فریزر سامسونگ در «ایمالز»

ایمالز به‌عنوان اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران، امکان مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها، بخصوص یخچال فریزر سامسونگ، در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری را برای کاربران فراهم می‌کند. بدین صورت کاربران با جست­‌وجوی اینترنتی در این سایت، می‌توانند با فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ارتباط برقرار کنند و کالای مورد نظر خود را با قیمت‌ مناسب‌تر خریداری کنند.

کاربران علاقه‌مند به خرید یخچال فریزر سامسونگ، برای بهره‌مندی از خدمات جست‌­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود، می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصل از تقلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز